"zlato, víš budu chápat když to nedáš a tak jsem se rozhodl že tvá první mise bude pomsta" cože?! Pomsta? Na kom? Absolutně to nechápu. Tomura mě chytne za ruku a vede mě ke sklepu, ještě před dveřmi se zastaví, dá mi pusu a konejšivě mi stiskne loket. Otevřou se dveře a uprostřed místnosti je.... Kachann?! Přivázaný tak aby nemohl používat svůj quirk a vedle něho je stolek s různými noži, naštěstí je omráčený takže zatím nebude vyvádět. "já ho budu mučit?" zeptám se s děsivou lhostejností. "a nebo ho jen zabiješ to je na tobě, ale ten zmrd ti hodně ublížil a zaslouží si to nemyslíš?"
Kývnu na souhlas, ano zaslouží si to a to hodně, ach jak já nesnáším Kachanna. "můžu tu být sám?" Tomura hned pochopí a přikývne, stoupnu si blíž ke stolku s noži a slyším za sebou jak se zavírají a následně zamykají dveře.
Je tu ještě jedna židle a tak se na ni posadím a čekám až se Kachann probere.Izuku chtěl být sám chápu to, ale neví že ve sklepě mám kameru takže ho můžu pozorovat, vím co si říkáte, že mu nevěřím jestli dokáže Bakuga zabít, ale já mu věřím jen chci vidět jak ho zřídí a Izuku vypadá tak sexy v tom obleku a to jak chladně promluvil, se divím že se mi v tu chvíli nepostavil. A konečně se Bakugo začíná probírat.
No konečně se probral. "ale, ale někdo si tady vyměnil role co?" pronesu chladně a začnu se smát jak psychouš, nevím co tp semnou je ale líbí se mi to. "DEKU?! CO TADY TY NERDE DĚLÁŠ? VŠICHNI SI MYSLÍ ŽE JSI MRTVÍ NEBO TĚ NĚKDO UNES, IHNED TO VYSVĚTLI!!"
" a proč bych cokoliv měl vysvětlovat? Je to prosté, už mě nebaví tvá šikana ty výbušnej idiote, zmlátil si mě až jsem myslel že umřu, ale teď" začnu se nekontrolovatelně smát až vidím strach v očí Kachanna." se ti za to všechno můžu pomstít! "
Popadnu nůž a vrazím jej Kachannovi do ramene (pozn. Autorky: já mám strašně ráda Bakuga jen se prostě řídím pravidla když ti někdo ublíží, ubliž mu dvakrát tolik, jinak Bakugo je super týpek)
Kachann zakřičí bolestí a to mě ještě více nabudí, mlátím do něj, řežu do něj pořád a pořád dokola dokud konečně nevypustí duši. A je hotovo, ten který mě celý život trápil je mrtví, konečně. Otevřou se dveře a v nich Tomura, vrhne se ke mě a obejme mě. "vedl sis skvěle zlato, miluju tě" zašeptá mi do ucha a jemně ho skousne, on je snad nadrženej? "že ty máš tady někde kameru a díval ses a tak se ti to líbilo že jsi nadrženej?" zeptám se ho se šibalským úsměvem. "možná" pronese a oba se začnem smát. Oběví se warp a Kachann, krev a nože zmizí, myslím že jsem našel ve své duši klid.
Když odcházíme ze sklepa do našeho pokoje tak si všimnu že má Tomura malý problém v kalhotech. "zlato netlačí tě ty kalhoty už~?" zavrním a lehce přejedu rukou po jeho problému, lehce se zachvěje a přikývne. Jen se usměju a až jsme v pokoji a Tomura si sedne na postel tak si na něj sednu obkročmo a zašeptám mu svůdně do ucha. "jestli chceš můžu ti s tím pomoct~" trochu se v jeho klíně pohnu tak abych se otřel o jeho bouli a samozřejmě mi zavzdychá. Pomalu začnu sundávat kalhoty a až už jsou pryč i boxerky tak si k němu kleknu a začnu mu ho kouřit. Z legrace jsem nasadil mučivé tempo, začal dost nahlas vzdychat, ale už to nevydržel, chytl mě za hlavu a začal si určovat tempo, po chvíli s výkřikem mého jména se mi udělal do pusi, vše jsem poctivě spolkl a lehl si na postel, on se jen svalil vedle mě objel mě kolem pasu a oba jsme se ponořili do říše snů...
ČTEŠ
Světlo Ve Tmě
FanfictionTohle je moje první yaoi tak doufám že se bude líbit, tento yaoi příběh vypráví o Izukovi který to měl hodně těžké ve škole brutálně ho zmlátil Bakugo, ale našla se jedna osůbka která ho našla a z nějakého neznámého důvodu ho zachránila a samozřejmě...