Je ráno a já se budím s divným pocitem, hmm divné mám pocit jako- a kurva! Rychle nemyslící na bolst zadku a stále v maid šatech se vrhnu do koupelny, zamču se a začnu zvracet do záchoda, jakto že je mi po ránu tak blbě? Ale to je teď úplně jedno, pořád zvracím a nejspíš jsem tím vzbudil Tomuru. "zlato? Jsi v pohodě? Proč máš zamčeno?" promluví hodně strostlivě a snaží se sem dostat. "to nic jsem v pořádku jen sem necho-" než jsem to stihl doříct tak dveře zmizeli a zbyl z nich jen prach. "řákal jsem že mi nic není, proč ničíš dveře?" a zase se má hlava ocitne v záchodové míse. "moc v pohodě nevypadáš jsi nemocný?"
"co ne nejsem, jen se mi po ránu udělalo nevolno to je celé"Odešel jsem z koupelno, to je ale tvrdohlavá brokolice, ale furt je to moje brokolice. No nic chci zavolat svému věrnému kamarádovi který je doktor. "haló? Akashi?"
"Shigiraki? Jé ahoj kamaráde co potřebuješ?"
" no víš já mám kluka"
"jé to je skvělé, tak to gratuluji, ať vám to co nejdýl vydrží"
"jo díky jen mohl bys přijet do baru? Totiž mu se po ránu udělalo hodně špatně a ještě teď zvrací a já nevím co mu je"
"dobře přijedu za 15 minut zatím ho donuť si jít lehnout dej mu kýbl k posteli a dej mu napít po troškách studené vody"
A tipl to.
Udělal jsem co mi nakázal i když s potížemi Izuku pořád protestoval že mu je dobře a že nechce abych ho takhle vyděl což už vůbec nechápu.
Slyším dveře konečně.
Vrazil do dveří se vším svým vybavením a mě poslal za dveře, typickej Akashi.
Po asi půl hodině se oběvil ve dveřích s trochu ustaraným obličejem. "tak co mu je?"
"jen otázku už jste to spoli někdy dělali?"
Trochu jsem nechápal proč to chce vědět. "ano včera a ještě před 14 dny"
" a když jste to dělali poprvé tak takové problémy neměl?"
"ne to bych ti volal už tehdá ne?"
"jo já jenže... Víš existuje takovej člověk s quirkem který může udělat človeka plodným a nejspíš někoho takového potkal tvůj přítel, protože testy zjistili že je těhotný a dal jsem mu prášky na spaní takže kdyby něco zavolej" ticho, tíživé a mysl zpalující ticho. Takže já budu otec? Cože!? Ani jsem si nevšiml že odešel. To nemůže být možný jako jo snil jsem o dětech, ale co když nebudu dost dobrej? Co když jim ublížím co když nebudu správný otec? Myšlenky mi letí hlavou a já nevím co dělat, rozhodně Izuka opustit nemohu, to by bylo hnusné a navíc ho miluju. No prostě se pochlapím a vejdu do našeho pokoje. Spí tak nevině a bezstarostně, lehnu si k němu a pohladím mu bříško. "budu se snažit být dobrý táta, slibuji" zašeptám a i když je ráno usnu.Wow a teď se přiznejte kdo to čekal? Já sama osobně nevím co mě to napadlo 😂
ČTEŠ
Světlo Ve Tmě
أدب الهواةTohle je moje první yaoi tak doufám že se bude líbit, tento yaoi příběh vypráví o Izukovi který to měl hodně těžké ve škole brutálně ho zmlátil Bakugo, ale našla se jedna osůbka která ho našla a z nějakého neznámého důvodu ho zachránila a samozřejmě...