2.Bölüm

218 7 4
                                    

Hani derler ya birden çıktı karşıma ne yapacağımı bilemedim diye , bendede aynı şey oldu.Sabah kalktığımda kendimi uykusuz ve huzursuz hissediyordum.E malum yeni okul yeni arkadaşlıklar.Direk kalkar kalkmaz lavaboya yöneldim aynaya baktığımda kısa bir şok geçirdim uykusuzlukdan gözlerim şişmiş uzun saçlarım birbirine girmişti.Hemen elimi yüzümü yıkayıp odama yöneldim gerçekten kendimi dinazor gibi hissediyordum.Okul formalarımı daha almadığımız için altıma dar paça bir kot üstümede salaş bir kazak geçirip saçlarımı dağınık topuz yaparak aşağıya kahvaltı masasına indim.Annem o marifetli elleriyle bize kahvaltı hazırlamıştı masaya henüz kimse oturmamış ,kardeşim salak salak hareketler yapıp annemi sinir ediyor babam ise traş oluyordu.Hemen kahvaltı tabağıma peynir ,reçel, zeytin ve bir dilim ekmek alıp kahvaltıma başladım.Kısa bir süre sonra babam, annem ve kardeşim de kahvaltıya başlamışlardı.Oyalanmadan kahvaltımı bitirip çantamı aldım ve babam ile okula gitmek için yola çıktık.Evimiz okula kısa bir mesafedeydi 10 dakikada okula varmıştık.Okulu görür görmez heyacanlılığım bin kat arttı.Okulu internette görmeme rağmen gerçekteki hali daha muhteşemdi.Babamla müdürün odasına doğru yürürken bende etrafı dikkatle inceliyordum.Yanımdan geçen fazla mini etekli kızlar bana gıcık edici bir yüz ifadesi ile bakıyorlardı.Şimdiden buna kalıbımı basabilirim ki Bu Okula Hiç Uyum Sağlıyamayacaktım Hemde Hiç.

Stupid GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin