Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir. Tesadüf denen şey rastlantı değildir. Her şeyin bir sebebi, her anın bir nedeni var. Ya yazgıdır yaşananlar. Ya akıştır sana yön veren.
-
Kendimi toparlayıp sınıfa girdim .Bana çarpan o yakışıklı odunun hala etkisindeydim. Hayatımda sadece 10 yaşında Ankarada iken bir çocuğa aşık olup onu çok sevmiştim.O kadar güzeldi ki ozamanlar.Daha ihanetin, aldatılmanın ne olduğunu, insanların bu kadar acımasız olduğunu hiç bilmiyordum.Ona hiç açılamamış hep uzaktan sevmiştim.Adı Bora idi .Bir günlüğüm vardı.Her gün çaktırmadan onu izleyip günlüğüme onun gün içinde neler yaptığını ve ona hissettiğim duygularımı yazıyordum.Bir gün okula gittiğimde onun başka sınıftan bir kıza çıkma teklifi ettiğini görünce dünya başıma yıkılmış ve ozamandan beri kimseyi sevmemiş, kimseyle çıkmamıştım.
Sınıfa adımımı attığımda bir kaç kız birden bana doğru baktılar fakat sonra da aldırmayarak önlerine dönüp konuşmaya başladılar.Bende onlara hiç aldırmayıp etrafıma kısa bir bakış attıkdan sonra gözüme çarpan ilk sıraya oturdum.Açıkcası kimsenin beni takmadığı ortadaydı.Oysa devlet okulları öylemiydi.En son Diyarbakır'da bir devlet okuluna gittiğim ilk gün sınıf arkadaşlarım beni sımsıcak bir yüz ifadesiyle karşılayıp hemen aralarına almışlardı.Onları çok özliyecektim.Ben eski okulumu ve anılarımı düşündüğüm sırada zil çaldı.Herkez teker teker sınıfa girmeye başlamış beni süzüyor aralarında fısır fısır konuşup gülüşüyorlardı.Tam arkama dönüp onlara gülünecek bir şey mi var diyeceğim sırada kapıda, bana çarpan yakışıklı odun göründü.İşte başlıyorduk......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Girl
RomansBabasının Savcı Olması Nedeniyle Neredeyse Tüm Şehirleri Dolaşan Gizem İçine Kapanık, Çalışkan Bir Lise Öğrencisidir.Taki Yeniden Borayı Görene Kadar...