~Yakışıklı ODUN~

120 8 4
                                    

İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim.
Yapabileceğin tek şey sevilebilecek biri olmak.
Gerisi onlara kalmış...
İnsanları ne kadar düşünürsen düşün,
Onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim.
Güven elde edebilmek için yılların gerektiğini,
Ama yok etmek için saniyelerin bile yettiğini öğrendim.
Önemli olanın hayatındaki ,eşyaların değil,
Hayattaki kişilerin olduğunu öğrendim.
Insanin ancak 15 dakika çekici olabildiğini,
Ondan sonra alışıldığı öğrendim.

Mini etekli kaşarların delici bakışlarına
aldırmadan babamın peşinden müdürün odasının kapısına kadar gelince duraksadım.Çok heyecanlıydım. Bu kolej başarılarıyla ünlü bir kolej olduğu için o kadar okul arasından burayı seçmiştim.Derin bir nefes alarak kapıyı tıklattım.Müdür gel dediği anda içeri girdik.Bizi görünce ayağa kalkarak sımsıcak bir yüz ifadesiyle bizi karşıladı.Bende ona gülümseyerek karşılık verdim.Stresden ellerimin içi terlemeye başlamıştı.Müdür bize hoşgeldiniz diyerek siyah deri rahat görünen koltuğu oturmamızı istedi.Oraya doğru yönelerek oturduk.Müdürde yerine oturdukdan sonra babam ile okulun başarıları ve kuralları hakkında detaylı bir şekilde konuşmaya başladılar.Bende sessizce onları dinliyordum,bir süre sonra konuşmaları bitti ve gözler bana döndü.Müdür bana aramıza hoşgeldin diyerek sınıfımı numaramı ve okul formamı taktim etti.Teşekkür ederek yerimizden kalktık ve kapıya doğru yöneldik.Mutluydum ve birazda olsun rahatlamıştım.Kapıyı açarak dışarı çıktık.Babam beni sınıfın kapısına kadar bırakarak vedalaşıp işe gitmek üzere yola çıktı.Artık pek endişeli değildim fakat tedirgindim başta söylediğim gibi ben sessiz sakin çok açık şeyler giymeyen biriydim.Fakat burada bazı kızlar fazla derecede açık şeyler giyiyor, bakışlarıda alay ve küçümseyici doluydu.3'e kadar sayarak elimi kapıya doğru yönlendirdiğim sırada zil çaldı ve o anda kapı hızlı bir şekilde açılarak bana çarptı o sırada afallıyarak yere düştüm.Kapının ardında bana alaycı bakışlar atan fazla derecede yakışıklı bir çocuk vardı.Hemen kendimi toparlıyarak yerden kalkarken, özür bile dilemeyerek yanımdan geçti gitti.Kendi kendime Odun dedim Yakışıklı Odun.

Stupid GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin