1

128 4 2
                                    

Pov. Karl
Karl: Ejj Nick uciekaj bo cię Alex goni
Sapnap: No już już kochanie
Na szczęście miałem wyłączoną kamerkę bo moje policzki przejęły rumieńce. Nie rozumiałem tego przecież jestem hetero- chyba nie, nie Karl nie możesz być zakochany w najlepszym przyjacielu.
Alex : Dobra ja się rozłączam flirtujcie sobie
Gdy Alex się rozłączył zapytałem Nicka dlaczego tak mnie nazwał. W odpowiedzi usłyszałem że po prostu kocha mnie po przyjacielsku. Trochę mnie to udeżyło nie wim dlaczego
Pov Sapnap
Gdy Karl zapytał się mnie dlaczego go tak nazwałem to walnąłem coś na szybko ale to nie była prawda. Podobał mi się od niedawna ale nie wyznałem mu tego jeszcze. Nie chce psuć naszej cudownej przyjaźni. Graliśmy jeszcze dwie godziny i udawaliśmy że nic się nie stało.
Pov Karl

Po dwóch godzinach grania z Nicolasem zacząłem rozmyślać o tej sytuacji. Może naprawdę on czuje to samo, nie Karl opanuj się Nick to twój przyjaciel.
Pov Sapnap
Gdy sprawdzałem godzinę uwagę przykuła data. Właśnie zorientowałem się że za tydzień sà Karla urodziny. Postanowiłem go odwiedzić w ramach niespodzianki. Tylko co mu kupi jako prezent. Może obraz- nie, rozmyślałem tak jeszcze przez dłuższy czas i wpadłem na pomysł żeby kupić mu bluzę w jego ulubionym kolorze czyli fioletowym. Dochodziła 2 więc położyłem się spać.
Pov. Karl
Gdy skończyliśmy gadać położyłem się na łóżku i rozmyślałem co się właśnie stało. Przy tych myślach zasnąłem. Obudziłem się 11:09 z koszmarnym bólem głowy jak wczoraj więc wziąłem jakieś leki. Potem ogarnołem poranną toaletę i się ubrałem. Założyłem niebieskie podarte jeansy i czarną bluzę. Śniadania nie chciałem jeść. Wszedłem na Dream SMP i dołączyła na pusty kanał głosowy. Po chwili dołączyli Fundy i Wilbur i pograliśmy tak około 3 godziny. Gdy wszyscy się rozłączyli postanowiłem poprzeglądać media społecznościowe.
———————————————————————
Notatka od autorki: Wiem że nudny rozdział ale następne postaram się zrobić ciekawsze 307 słów

Karlnap~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz