04

3.8K 458 96
                                    

03.07.21 - 1300

_

Anahtarımı kullanarak yavaşça içeri girdiğimde ardımdan kapatmış ve koridorda bakışlarımı gezdirmiştim. Evimdeki sessizlik olağan fakat tahmin etmeyeceğim türden iken ayakkabılarımı çıkartarak dolaba koymuş odama ilerlemiştim.

Onu yumuşak ve yüksek beyaz yastığımın üzerine yüz üstü uyurken bulduğumda gülmüştüm. Kendimi duş alamayacak kadar yorgun ve üşengeç hissederken mışıl mışıl uyuyan bedene arkamı dönüp dolabımdan günlük kıyafetlerimden çıkarmaya başlamıştım.

İlk başta üzerimde ki kazağı çıkartıp onun yerine tişört giymiştim. Sonrada kumaş pantolonumdan kurtulup dizlerime kadar uzanan siyah bir şort giydim. Önüme gelen günün yoğunluğundan dolayı kabarmış saçlarımı tarağımla aynaya bakarak taramış sonrada bandanamla geride sabitlemiştim.

Hemen sonrasında banyoya gidip elimi ve yüzümü yıkamış, dişlerimi fırçalamış sonrada bakım kremlerinden bir tanesini yüzüme sürüp odama geri dönmüştüm. Henüz aç hissetmediğim için ki genellikle işten gelir gelmez kendimi yatağa atar uyur ve ne zaman uyanırsam o zaman yerdim bir şeyler.

Ve şimdi de kesinlikle öyle yapmayı planlıyordum.

Yavaşça yatağa uzanıp gözlerimi kapattığım da elimi yastığımın altına koymuş ve uykuya dalmaya hazırlanmıştım.

Ta ki yüzümde minik eller hissedene kadar.

"Yüzün çok güzel kokuyor." Burnunu arka arkaya yanağıma sürttüğünde 'ah' diye bir ses çıkarmış sonra tekrar sürtmüştü. Burnumdan yavaşça nefes verdiğimde sağ elimle onu gri tişörtünün arka yakasından tutup yüzümden uzaklaştırmıştım yukarı da sabitlerken.

"Bak şimdi küçük tavşan. Ben her işten geldiğimde uyurum çünkü yorgun olurum. Anladın mı? Şimdi ben gelene kadar ne yaptıysa onu yapmaya devam et." Kollarını ve ayaklarını sallandırıp dudaklarını öne doğru büzmüştü konuşmadan önce.

"Zaten sen gittiğinden beri uyuyorum. Bırak seninle uğraşayım bari." Kelimleri uzatarak söylediğinde tekrar derin bir nefes vermiş, yastığın altından çıkardığım elimle başımı ovalamıştım.

"Aç mısın?" Kafasını iki yana salladığında 'iyi bari en azından yatağımdan kalkmayacağım' diye sevinirken onu yavaşça yanıma bıraktım. Fakat o bıraktığım yerden bana doğru hızla geldiğimde yüzüme tırmanıp kendi yüzünü yanağıma bastırmış bende arada yanağımı şişerek onunla uğraşmıştım.

Uyuyarak dinlenemesem bile onunla bütün sıkıntılı işlerim ve sorumluluklarımdan uzak bir şekilde eğlenmek beni dinlendirmiş sayılırdı.

☁☁☁

Şuan saat gecenin kaçıydı bilmiyordum.

O, mutfaktaki tuzluk kavanozumun üzerine çıkmış deli gibi dans ederken bende pastamın keki için malzemeleri karıştırırken fazla yüksek seste olmayan açtığımız şarkıda dans ediyorduk.

Pastamızın ikinci katını da bir kaba döküp fırına attığımda üzeri için bütün malzemeler de çoktan lavabonun üzerinde hazırdım. Arada onu neredeyse kendisiyle aynı boyda olan çilekleri gizlice alırken ve ya ısırırken bile görüyorum. Oldukça yemeye düşkün biri olmalıydı.

Şimdi ise daha küçük bir bardak bulamadığım için shot bardağına çilekli süt dolurup masanın üzerine koymuş, kendime de çikolatalı bir süt aldığımda salonumda uzun koltuğumda balkondan dışarı bakıyorduk.

Chocolate Cake × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin