بعد يومين من الاجتماع والاوضاع مستقره في المول والبنات مع بعضها بتجهز علشان الفرح كمان شهر..
رنا بتعب : والله حررام عليكم انا تعبت اووي ... وانتو مش بتخلصوا ابداساره : معلش يا رينو والنبي اخر محل خلاص ونخلص النهارده ونكمل بكرا
رنا بصوت عالي : ايه كل ده ولسه مخلصتوش .. والله حررام بجد .. بعد كدا اخرجوا ولحدكم انا بقالي يومين تعبانه معاكوا ...
جني بتعب : والله احنا كمان تعبنا بس خلاص معتش غير ايام علي الفرح ولازم نخلص ...
رنا : طيب يلا بينا خلينا ندخل المحل ده نجيب الناقص ... علشان لسه هنجيب الاكسسوارات بتاعتكم والميكب
البنات : تمام يلا بينا....
وبعد مده .. رنا : بنات انا هدخل المحل الي في وشكم ده هجيب حاجه وارجع تكونوا خلصتوا ..
البنات : ماشي مش تتاخري..
رنا : لا حاجه سريعه واجي فورا ...
رنا دخلت محل اكسسوارات شافت تاج فيه عايزاه ليها وهي خارجه سمعت حد بينا ي عليها لفت لقت قدامها هشام البحيري..
هشام بابتسامه وعيونه بتلمع لمعه غريبه : ازيك برنسيس رنا..
رنا باستغراب : هشام بيه...
هشام : مالك مستغربه ليه كدا..
رنا : لا ابدا مش مستغربه حضرتك بتعمل ايه هنا ..
هشام بابتسامه جانبيه : ايه حررام اعمل شوبنج...
رنا : مش قصدي والله بس استغربت مش اكتر انك هنا ... فرصه سعيده بعد ازنك...
هشام وقفها قبل ما تمشي: بما انك هنا ايه رايك اعزمك علي فنجان قهوه .. او بالاصح انتي تعزميني انا في بلدك...
رنا باسف وترفض بادب: اسفه بجد بس معايا البنات فرصه تانيه ان شاء الله بس حقيقي لازم امشي...
هشام : بس ملحقتش اشبع منك ...
رنا بصدمه: افندم ... بتقول حاجه يا هشام بيه...
هشام : لا ابدا ... بس اكيد هشوفك في الحفله بكرا صح .
رنا : اه ان شاء الله ... لازم امشي اشوفك مره تانيه .. باي...
هشام : مع السلامه يا ملكه قلبي ...
رنا مشيت عند البنات لقت ساره وجني بيبصوا ليها بخبث : ايه النظام...
رنا : في ايه ...
ساره بخبث : لا والنبي ايه الحكايه مع هشام البحيري...
رنا بعدم فهم: حكايه ايه ..
جني : اممم عزومه علي فنجان قهوه .. وغيره في ايه..
أنت تقرأ
فوات الاوان
General Fictionاحببتك وعشقتك ولكن انت لم تراني وعندما اتي من يراني من اداخل وعشقني ندمت واتيت الي تقول احبك بعد فوات الاوان ....