Chapter Two: marry me Rosie

304 50 149
                                    

"Evlen benimle Rosie"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evlen benimle Rosie"




Taehyung zaman kaybetmeden kızın yanına gitti. Kız şaşkın şaşkın Taehyung bakmaya başlayınca Taehyung elini uzattı.

"Ben Victor Kim Taehyung."

...

"Merhaba bende Kwon Eunbi tanıştığımıza memnun oldum." dedi güzel kız, Taehyung hemen ellini çekti ardından masadan kalkıp etrafa bakmaya başladı. Jungkook sadece Rosé 'nin sarı saçlı olduğunu söylemişti o yüzden de Taehyung ilk gördüğü sarı saçlı kadını Rosé sanmıştı. Olay bundan ibaretti.

Güzel kız Taehyung'un kolunu tutup kendine çevirdi. "Bir şey mi oldu beyefendi?" dedi güzel kız. Taehyung ensesini kaşıdı, "ben masaları karıştırdım galiba sizide rahatsız ettim kusura bakmayın."

Taehyung cevap bile beklemeden güzel kızın yanından ayrıldı.

kız da kendine geldiğini düşünmüştü ne yazik ki, sonuçta güzel ve çekici biriydi. Her yakışıklı erkeğin isteyeceği bir türden kadındı Eunbi üstüne üstlük birde modeldi. Taehyung'un ona hayran kaldığını sonrada tanışmak istediğini düşünmüştü fakat işin aslı öyle olmayınca, Eunbi biraz bozulmuştu.

Genç adam etrafa bakmaya başladı yine, ama her kadın arkadaşının anlattığı kişiye tıpatıp benziyordu.

Yanından bir garson geçti, götürdüğü karton bardağın üstünde büyük harflerle ROSÉ yazıyordu. Genç adam gizlice garsonu takip etmeye başladı.

Garson kahveyi sarışın bir kıza verdiğinde Rosé'nin kesinlikle bu kadın olduğunu anladı.

Rosé isminin hakkını veriyordu vermesine ama Taehyung, Rosé baya bi'farklı hayal etmişti.

Sexy ve havalı bir kadın hayal etmişti Taehyung ama Rosé hayalinden çok farklıydı. Ciddi ve sade tıpkı... Taehyung'un asistanına benziyordu.

Bu kör rendevunda sonu diğerlerinden farksız olucağına emindi Taehyung ama yinede şansını denemek istedi.

Sonuçta Taehyung özgürlük için evleniyordu. Onunla birlikte gezip dolaşabilecek bir eş istiyordu Taehyung, birlikte oturup borsa haberine bakacak bir eş değil.

...

Rosé beklemekten çok sıkılmıştı. Hatta genç amanın onu ektiğini bile düşünmüştü. Saatini baktı Rosé, öğle arası bitmek üzereydi. Patronu Rosé'ye bir günlük izin vermişti fakat Rosé ısrarla işleri bittikten sonra hemen büroya geliceğini bu nedenle de bir günlük izin istemediğini patrona söylemişti.

Hard Night• VroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin