“Çok ani oldu ama...”
Taehyung, tam suni teneffüs yapacak iken Rosé gözlerini açtı. Dudakları deymek üzereydi, milimler kalmıştı. Resmen öpüşeceklerdi, Rosé böyle sahnelerin sadece saçma yaz dizilerinde olduğunu sanıyordu. Neydi bu, sırf onu kurtardığı için ve çapkın bir şekilde dudaklarını sömürdüğü için kahramanı olduğunu mu düşünecekti. ASLA!
Sinir küpüne dönmüştü Rosé resmen, ne hakla onu-amacı kurtarmak olsa bile- öpmeye kalkışabiliyordu. Kendini ne zanediyordu bu herifte onu öpmeye yelteniyordu.
Süpermen mi!
Oysa Taehyung'ı çok farklı sanmıştı Rosé ama oda iki bacağının arasındaki saçma uvuz ile hareket eden adamlardanmış. Ah çok yazık.
Rosé sinirden ne yapacağını bilemiyordu, yüzünün tam ortasına bir tane patlatmak o kadar çok istedi ki! Ama yapmadı daha doğrusu yapamadı.
Fakat onun yerine iki ellini Taehyung göğüsüne bastırarak havuza doğru itti. Bu daha doğru bir seçim olmuştu sonuçta Taehyung'ın yakışıklı yüzüne bir şey olmasını istemezdi Rosé. Dava filan açardı iki kurulundan da olurdu. Hem kim Çirkin yüzü olan bir adamla evlenmek isterdi ki, her gün çirkin bir yüze günaydın demek!
Yattığı yerden kalkıp, bu seferde soyunma kabinine kendini kitlemişti. Sırılsıklam olmuştu üstüne üstlük yedek iç çamaşırı da yoktu.
Şapşal Rosé niye teklifini kabul ettin ki! Böyle bir aptallık yapıcağı belliydi!
O sırada Taehyung havuzdan çıkmıştı. Rosé'nin tavrına böyle olucağını bilse çağırmazdı Taehyung Rosé'yi. Hayalleri suya düşmüştü tıpkı kendi gibi.
Aklındaki plan hiç böyle değildi. Rosé suya düşecek ardından Taehyung onu kurtaracak ve Rosé de ona minnetar kalıcaktı. Tabii Rosé bu kadar asabi olmasaydı.
Böylece ilişkileri daha ele gelir hale gelicekti. Fakat Rosé de farklı bir şeyler olduğu kesindi. Şimdiden kendini tuvaletlere kitliyordu ilerde kim bilir neler yapıcaktı. Birde bu utangaç kızla çocuk yapıcaktı. Ah lanetli Taehyung.
Bir de neden hep kendini tuvalete kitliyordu bu kız?
Bu pazar kesinlikle kiliseye gitmeliyim. Yoksa bu evlenme işi yatıcak gibi. Yüce İsa sen beni kutsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Night• Vrosé
Fanfic32 yaşında erken menopoza gireceğini öğren bir kadın... Elinde olsa tüm Dünyayı yakacak kadar güçlüdür fakat bu konuda elinden hiçbir şey gelmemektedir... 33 yaşında ailesinin baskısından başka hiçbir şey görmeyen asosyal bir genç adam ailesinden...