“Gün batımı sonrası kızıllık”
"Sen kıza niye 'bikini mi giyersin yoksa mayo mu?' diye soruyorsun ya. Kız yüzme bilmiyor! Yüzme."
Taehyung buluşmadan sonra direk iş yerine gitmişti. Birkaç saat sonrada Jungkook sinirle ofisini basmıştı nedeni ise Rosédi! Taehyung yine Taehyunglığını yapmış buluşmayı baltalamak için elinden geleni yapmıştı.
"Sen delisin tamam mı! Cidden bu sana bulduğum 21. kız, ama artık yeter. Ya Rosé ile evlenirsin yada Rosé ile evlenirsin. Bunun kaçarı yok artık!"
Jungkook, Taehyung'a çok sinirlenmişti. Diğer kızlar gibi umursamadan geçemezdi. Sonuçta Rosé onun en en en yakın kız arkadaşıydı ve onun üzülmesini hiç mi hiç istemezdi. Heleki böyle bir zamanda.
"Abim gibi konuşmayı kes Jungkook. Ben bir yetişkin istediğimi yapar ve söylerim. Sırf senin yakın arkadaşın diye tolerans göstericek değilim."
Bu sözler Jungkook'u zıvanadan çıkartmıştı.
"Sen zavallı adi herifin tekisin."
"Jungkook abartma istersen ben nerden bileyim Rosé'nin yüzme bilmediğini. Hem ben zaten karar verdim Roséle evleniceğim."
"Sen çok tutarsız birisin Taehyung. Daha demin ne dedin şimdi ne diyorsun!"
Taehyung'un sözleri her ne kadar Jungkook'un içine su serpsede hâlâ içinde farklı bir duygu vardı.
"Rosé ile spor salonunda ne yapacaksınız. Ne o yoksa olmayan pazularını mı göstereceksin!" Taehyung gülmeye başladı. Şimdi keyfi yerine gelmişti işte.
"Aslında aklmda onu spor salonuna götürmek yoktu ağzımdan çıkı verdi bir anda. Bide kuzenimin spor solonu kapatırmam gerekiyor."
"Neden lan? Yoksa spor ayağına kızla mı sevişeceksin. Uuu fanteziye gel."
Jungkook'un dedikleriyle Taehyung kızardı. Aklından öyle şeyler geçmemişti. Belki masum bir öpücük olabilirdi ama Jungkook'un kastetiği şey asla!"Rosé'nin numarası sende vardır versene." Jungkook sırtmaya başladı Taehyung kendi aklınca konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
"Vay çakal seni. Aklın sıra konuyu değiştireceksin ama ben bu numaralı yutmam. Şimdi neden Rosé ile koskoca spor salonunda yanlız kalmak istediğini söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Night• Vrosé
Fanfic32 yaşında erken menopoza gireceğini öğren bir kadın... Elinde olsa tüm Dünyayı yakacak kadar güçlüdür fakat bu konuda elinden hiçbir şey gelmemektedir... 33 yaşında ailesinin baskısından başka hiçbir şey görmeyen asosyal bir genç adam ailesinden...