🐉Episode 2🐉

147 20 79
                                    

Yeji kızıl saçlarını kafenin camının önünde düzelti ve içeri girdi. Yeonjun'u çok aramamıştı, zaten mavi saçlarıyla dikkat çeken çocuk kendisine el sallıyordu. Yeji Yeonjun'un oturduğu masanın yanına geldi ve bir sandalye çekip oturdu. Yeonjun söze girdi.

"Buluşma için bu kadar erken tarih vermeni beklemezdim, beni süründürürsün sanmıştım."

Kıkırdayan Yeonjun'a karşın Yeji'nin yüzünde mimik oynamamıştı. Sadece dudağının kenarında minicik bir gülümseme belirmişti.

"Pazartesı yüksek ihtimal hapse gireceğim, ondan önce ayarlayayım dedim."

Yeonjun şaşkınca Yeji'ye baktı.

"Hapis mi? Neden?"

"Pazartesi ülkede yaşanan kadın, çocuk ve hayvan cinayeti, tecavüzü vb konularla ilgili, yani hükümetin dikkate almadıkları namına yapılacak bir protesto yürüyüşünde olacağım. Üstelik megafon ile de konuşma yapacağım. Ve pek çok ülke yönetimi gibi ataerkil olan hükümet, bundan hiç memnun kalmayacaktır."

Yeonjun karşısındaki kıza hayranlıkla baktı.

"Bu kadar harika olman... Haşin ejderham olduğun konusunda yanılmamışım demek ki."

Bunun üzerine Yeji gülüp karşısındaki oturan Yeonjun'a yaklaştı.

"Haşin ejderha olduğum doğru, ama senin ejderhan olur muyum... Düşünmem lazım."

Kendisine şaşkınca bakan çocuktan geri uzaklaşan Yeji göz kırpıp arkasına yaslandı.

"Hem ayrıca, bugün savunma yapmazsam böyle şeyler yarın benim de başıma gelebilir."

Yeji'nin bu dediğiyle Yeonjun gözlerini kıstı.

"Öyle bir şey olmaz, çünkü ben Beyaz atlı prensin olup seni korurum."

"Rapunzel'in hapsolduğu kuleye geldin ve cadının oraya bekçi olarak diktiği ejderhaya aşık oldun... İlginç masal, ha?"

"İlginçliği severim."

Yeji kısık sesle kıkırdayınca aniden Yeonjun acıtmadan yanağını sıktı.

"Çok tatlısın, sevimli ejderhacım."

Yeji karşısındaki çocuğa alayla baktı.

"Ben tatlı değilim, insanlar bana tatlı demeyi değil mendebur demeyi tercih eder. Tabi uyuz, kaçık karı gibi seçenekler de mevcut."

Yeonjun gülüp karşısındaki kızın saçının birazını parmağına doladı.

"Kabul et ya da etme Ejderham, sen çok tatlısın."

🐉LİL DRAGON🐉✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin