"Sana inanamıyorum Yeji."
Yeonjun'un söyledikleriyle Yeji gülüp elini boşver dercesine salladı.
"Abartma, her zaman yaptığım şeyler."
"Ne yani her zaman annenin sevgilisini mi dövüyorsun?"
"Hımhım, sinirimi bozuyorlar. Annemin sevgilisi olan insanlar da aynı onun gibi sinir bozucu ama yine de annemi seviyorum. Gerçi o benden pek hoşlanmıyor sanırım, akşam evde 2 saat azar çeker sonra da konu kapanır.Endişelenme."
Yeonjun tepki vermeyip Yeji'nin elini tuttu ve kafeye olan yürüyüşlerini sessizce tamamladılar.
×××
Yeji alışkın olmadığını belli eden bir tavırla yanağını sıkıp kendisini baştan aşağı süzen Bayan Choi'ye baktı.
"Dün bakalım etrafında... Hımm... Saçlarının rengi çok hoş, boya kutusunun rengini atarsın bana belki bu renge boyarım ben de. Olur mu?"
"Tabii efendim."
"Efendim? Tatlım ben sadece kafe sahibiyim, başbakan değil. Hana teyze demen yeterli. Biraz oturup güzel bir meyve suyu iç, sonra da önlüklerini giy. Kafe kalabalık bugün, her hafta bugün böyle oluyor. Havaalanına çok yakınız ve Amerika uçağı bugün geliyor. Aman seni de lafa tuttum hadi önlüğünü giy tatlım."
Yeji başıyla onaylayıp önlüğünü giydi ve gülümseyerek işe koyuldu. Buraya gelen müşteriler de aynı kafe gibiydi, sıcak ve samimi. Yeji siparişlerin durduğu bir anda mutfakta olan Yeonjun'un yanına gitti.
"Yardım lazım mı? Bulaşıkları yıkayabilirim."
"Yorma kendini dınlen biraz, her an sipariş gelebilir hazırlıklı ol."
Yeji kendisine kocaman gülümseyen Yeonjun'a gülümseyip kafe tarafına geçince Hyunjung yanına gelip eline sipariş tutuşturdu.
"Yeji annem beni çağırıyor, şu masa 10'daki yanında valizleri olan aşırı yakışıklı adama siparişini götürür müsün? Hemen geliyorum."
"Tabii."
Yeji müşterilerle iletişim kurarken yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle masa 10'a gitti ama adamın yüzünü görünce gülümsemesi soldu. Siparişi güçlükle masaya koyduktan sonra kısık ama duyulabilir bir sesle konuştu.
"Minhyun..?"
Karşısındaki kişinin yüzünden kendisini tanıdığı belliydi. Yeji'nin çatık kaşları ve Minhyun'un şaşkın yüzü Choi ailesinde merak sebebi olmuştu. Minhyun tam konuşacakken Yeji eliyle durdurdu.
"Her ne diyeceksen, duymak istemiyorum. Farzet ki karşılaşmadık. Planın her nereye gitmekse oraya git."
Yeji üstündeki önlüğü çıkarıp yakındaki askıya astı ve koşarak kafeden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐉LİL DRAGON🐉✔️
Fanfic(Tamamlandı) 👦:Merhaba Hwang Yeji ile mi görüşüyorum? 👧:Merhaba Evet onunla görüşüyorsun Da Neden görüşüyorsun? Yeonji fiction Kapak @ghost-writer-s tarafından yapılmıştır Bu kitaptan önce "Crazy 4 You" kitabını okumanızı tavsiye ederim.