🐉Episode 13🐉

29 7 6
                                    

"Aaaanneee babaaa müstakbel gelinimiz Yeji geldiii!"

Yeonjun içeri girer girmez çığıran Hyunjung'a abartılı bir tavırla göz devirdi.

"Lütfen medeni bir insan ol canım sevgilim burada, doğal yaşamına sonra döne- Ah! Terlik fırlatmak mı? Kafayı mı yedin?"

"Yeter durun artık, bu ne böyle kaç yaşına geldiniz hâlâ kedi köpek gibisiniz! Yeji şu ikisinin kusuruna bakma, hoş geldin tatlım. Ne yersin?"

Bayan Choi'nin çıkışmasıyla iki kardeş susup birbirine gözlerini kısarak bakarken Yeji gülümsedi.

"Teşekkür ederim efendim, inanın bana hiç aç değilim saat de oldukça geç zaten. Beni misafir ettiğiniz için çok teşekkür ederim."

"Anne Yeji için oldukça yorucu bir gündü, yarın kahvaltıda bool bol sohbet edersiniz. Şimdi canım sevgilime uyuması için odaya kadar eşlik edeceğim."

"Aman, görmemişin sevgilisi olmuş..."

Yeonjun Hyunjung'a dönüp dilini çıkardı.

"Kıskanma sap köpek."

×××

"Yeji, uyumayacak mısın?"

"Önce Minhyun'a yazacağım, Yerin'le konuştum. Onu o ortamda yalnız bıraktığım için özür diledim, sinirli olduğum için hızlıca çıktığımı yarın kesinlikle yanında olacağımı söyledim. Bir de Minhyun'un numarasını aldım. Onunla konuşup uyuyacağım, sen uyu ben konuşup öyle uyurum."

Yeonjun Yeji'nin saçlarının arasına minik bir öpücük kondurup görmeyeceğini bilse de başını hayır anlamında salladı.

"Olmaz sen konuşana kadar uyanık kalacağım sonra seninle uyurum."

Yeji gülümseyip başıyla onayladı ve telefonuna kaydettiği numaraya tıkladı.

🐉LİL DRAGON🐉✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin