4. bölüm- Özür Dilerim

57 8 0
                                    

Ateşi yakan Gökalp'e baktım. Bu açıdan harika görünüyorsun buz adam.

Üzerimde bir kazak ve şort vardı. Havalar artık biraz ısınmıştı. Buna rağmen bedenim titriyordu. Evet arkadaşlar, kalori yakıyorum. Hahaha. 'Polyanna ben.'

"Biz geldiiik." Sesin gediği yöne baktığımda saçlarını at kuyruğu yapmış, bir kot ve üzerine salaş bir kazak giyen kızı gördüm. Arkasında tanımadığım 5 kişi daha vardı. Oha, sürü bunlar lan.

"Hoşgeldiniz." dedi Gokalp. "Uzun zamandan sonra yine benden kurtulamadın çirkin."

Kız Gökalp'e sarılıyor, sarılıyor ve sarılıyordu. Gökalp'in yüzünde tebessüm oluşurken o da lakabı çirkin olan kainat güzeline sarıldı. Bu kız çirkinse ben arsız belanın kız versiyonu mu oluyorum yani?

"Bizde buradayız."

"Oo,millet." Kutay yanlarına giderken Hande ona çok pis bakıyordu. Sanki onu şimdi öldürüp,etlerini parçalar haline getirip, klozete atıp, bir de sifonu çekmek ister gibiydi. Hayal gücüme tabii ki hayranım.

"Bunlar sana bahsettiğim arkadaşlarım. Özyılmaz'dan hatırla." Kutay bunu söylerken Hande gülümseyerek "Merhaba,ben Hande." dedi.
Kızım mal mısın sen? Bir de gülümsüyor!

"Bu da atarlı kızımız, Rüya."dedi Gokalp beni işaret ederek. Bi dakika ya nerem atarlı? Zoraki bir gülümsemeyi yüzüme yerleştirirken yutkundum. Şuan alyuvarlarım indirim duymuş karılar gibi yanağıma hücum ettiler sanırım. Imm,biriniz itfaiyeye haber verebilir mi? Yanıyorum da. O elin hangi ara omzuma gitti bay buz adam?

"Bunlar bizim çetemiz. Yanı grubumuz. Bu grupta sende varsın Rüya."

Hangi ara bu gruba eklenmiştim? Daha isimlerini bile bilmiyorum ben bu güzel kızların. Ha birde şu biscolata erkeklerinin.

"Hı?" dudaklarından dökülen bu istemsiz kelime, bana bir açıklama yapmaları gerektiğini hatırlattı.

"Yani bu gizli bir grup. Özel işler için." Hangi özel işler?? Hem sen neden çektin elini omzumdan? Aa pardon kesin aklına birden sevgilin gelmiştir.

"Kavga-dövüş işleri güzelim." Omzumdaki el bir erkeğe aitti. Oha yavaş gel. Ondan kurtulurken "Ben namı değer yılışık." dedi. Evet, bu çocuk tatlıydı.

"Merak etme zararsız." Kainat güzeli yanıma gelirken "Ben çirkin." dedi. He sen çirkinsen ben kız bile değilim.

"Bende psikopat." O nasıl lakap lan? Korktum. Tamam abicim,büyüksün.

"Ben Hacer. Sadece Hacer." Evet bu kız sıcakkanlıydı. Çok sessiz ve sıcakkanlı.

"Bende sadece Emre." İşte bir biscolata erkeği. Sanırım bu ikisi kardeşlerdi. Öyle çok benziyorlardı ki.

"Erkek fatma." dedi . Güldürdün içine erkek kaçmış kız. Yinede çok tatlısın ve dışarıdan görenin 'erkek kılıklı' diyemeyeceği kadar güzelsin.

"Tanışma faslımız bittiyse yemek yesek? Cidden çok açım. Yaklaşık 1 saattir yemek yemiyorum. Öleceğim."

Bu mantıklı teklif erkek kılıklı güzel kızdan gelmişti. Cidden hepsinin takma adı var mıydı? Gerçek adları neydi bunların? Acaba Gökalp'in ki neydi? Bekleyip göreceğiz artık. Unutma Rüya, Gökalp'in sevgilisi var.

Hıh, tam da bundan bahsediyordum. Gökalp'in adını bilmediğim sevgilisi "Selam millet." diyerek daldı kamp alanına. Bunu kim çağırdı.

"Hoşgeldin fıstık." Fıstık derken? Ne yani ben yanlış mı duyuyorum yoksa bizim buz adam bu kıza 'fıstık' mı dedi? Bu kıza dediğim sevgilisi yani boru değil.

İlk Defa 'Aşk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin