טוב אז עכשיו ראיתי ומסתבר שלסיפור הזה יש מעל 300 צפיות!!!!!! אתם הקוראים הכי טובים שיש❤❤❤❤❤❤❤ בנוסף לכל הצפיות וההצבעות תמיד יש משהו שמגיב וכל תגובה כזאת מעודדת אותי להמשיך תודה רבה❤לאחרונה קצת הפסקתי לכתוב,מקווה שאתם סולחים לי❤
נ"מ:קרוליין
אחרי הרבה לחשושים כולם קמו ויצאו מהאולם עדיין קצת המומים ואז נראה שקייטי נזכרת שהיא נשרטה בכתף,כשוויל שם לב לזה הוא הוציא מהתיק שהיה לידו תחבושת וחבש את הפצע ואמר שיש סיכוי שבעוד כמה דקות השיתוק שבה עם השריטה מהמנטיקור יפעל,אז כולנו עלינו למעלה,לחדר המועדון של גריפינדור והתיישבנו על הספות,לפחות חלק מאיתנו,נראה שהשיתוק השפיע על קייטי כי היא נפלה על אחת הספות לא מסוגלת לזוז.בינתיים הילדים שהתבררו כהארי והרמיוני התחילו להטיח אלינו שאלות בניסיון לברר מה קרה באולם ומה היו הסימנים מעל הראשים שלהם,אנבת ניסתה להרגיע אותם ולהשחיל מילים בין מטח השאלות שעף עליה,אחרי כמה דקות שהיא שמרה על סבלנות נמאס לה והיא פשוט דברה בקול שקט ומסוכן "תהיו בשקט עכשיו או שאתם לא תדעו כלום"
שניהם השתתקו ובהו בה והיא התחילה להסביר "אז ככה,משהו ממכם מכיר את המיתולוגיה היוונית?"
הרמיוני הנהנה והארי חשב לשנייה ואז אמר "שמעתי קצת אגדות,אבל מה זה קשור?" פרסי המשיך "אז נכון כל המתולוגיה? האלים,המפלצות,הטיטאנים,הענקים,
הילדים של האלים? שהאלים יורדים לעולם שלנו ומביאים ילדים עם בני תמותה? כל זה אמיתי ואלה אנחנו" הוא הצביע על כל מי שהיה בחדר."אנחנו הילדים שלהם,וגם אתם,נכון הסימנים שהיו לכם מעל הראש? אלה היו סימנים של ההורים שלכם,הם הכירו בכם בתור הילדים שלהם,את למשל" הוא אמר להרמיוני "בת אתנה,אלת החכמה והקרב ונצר ניקה אלת הניצחון" הרמיוני התחילה לשאול משהו אבל אנבת קטעה אותה "נצר זאת אומרת שאחד מההורים שלך היה חצוי,במקרה שלך בן ניקה,מכיוון שאמא שלך אתנה אז אבא שלך היה בן ניקה" פרסי המשיך "ואתה" הוא הצביע על הארי "בן ארס,אל המלחמה ונצר זאוס,אני מניח שאתה יודע מי זה" הארי הנהן ואז שאל "רגע,אז בן מי דראקו? גם לו היה סמל מעל הראש" אנבת הסבירה "הילד עם השיער המחומצן בן נמסיס,היא אלת הנקמה" הארי והרמיוני גחחו טיפה ואז הארי שאל את מגנוס "אבל אמרת שאתה מת... לא? ושמעיפים עליכם כלי נשק כל יום,אין מצב שאף פעם לא מתתם" הרמיוני הוסיפה "וגם שהיינו בבנק... אני מנחשת שהבן אדם שהיה איתנו שם היה אל,אבל ככל הידוע לי פריי הוא לא אל יווני"
אלכס הסבירה "אנחנו לא יוונים אנחנו נורדים,פריי הוא אל נורדי,ולגבי החלק שאנחנו מתים,זה נכון,שנינו מתים,אבל אחותי,גם בת לוקי,היא וולקריה,שהן שליחות של אודין, והיא לקחה את הנשמות שלנו לבית מלון שהוא איפה שכל המתים שמתו בכבוד,כלאמר עם נשק ביד,נמצאים ושם אנחנו מבלים את החיים שאחרי המוות עד סוף העולם-ריינרק,כל יום אנחנו נלחמים,מתים וחוזרים לחיים ואנחנו לא מזדקנים." הארי והרמיוני נראו בשוק ואז הרמיוני שאלה "רגע אז מי ההורים שלכם?" היא הצביעה על כל החבורה ופרסי הסביר "שלי פוסידון אל הים,של אנבת אתנה אלת החכמה והקרב, של ג'ייסון יופיטר הגרסה הרומית של זאוס כן יש גם אלים רומאים,של פייפר אפרודיטה אלת האהבה והיופי,של הייזל פלוטו אל אוצרות האדמה והמתים והגרסה הרומית של האדס,פרנק בן מרס הגרסה הרומית של ארס אל המלחמה ונצר רחוק של פוסידון,של ליאו הפייסטוס אל האש והנפחות,של ריינה בלונה אלת המלחמה הרומית בנוסף למרס,של ניקו האדס אל המתים והשאול,של וויל אפולו אל השמש הנבואה המוזיקה והרפואה,של קרוליין זאוס מלך האלים והשמיים,של קייטי אפולו ונצר אתנה,של אלכס לוקי אל התכסיסים ושל מגנס פריי אל הקיץ והפריון" הארי והרמיוני נראו מעכלים את כל המידע שהרגע הגיע אליהם ואז הרמיוני שאלה "רגע,אז איך המפלצת הצליחה לפרוץ לבית הספר ולמה?" ג'ייסון ענה לה "אני מאמין שההגנות של בית הספר לא עובדות עלינו כי אנחנו מ"עולם" אחר,ומפלצות תוקפות חצויים תמיד במיוחד חצויים חזקים,כמו ילדים של שלושת הגדולים: זאוס-יופיטר,פוסידון-נפטון והאדס-פלוטו"ביום המחרת כבר הארי והרמיוני היו מעודכנים בכל מה שצריך לדעת על להיות חצוי,רון המשיך להיות אטום ולהתנהג מגעיל אל כולם כי הוא חשב שהם אוכלי מוות ודראקו נשאר מבולבל כי סירב להאמין שהוא לא באמת הבן של אמא שלו (ה.כ:אני מרגישה רע לגבי דראקו כי אמא שלו הייתה היחידה שבאמת הייתה נחמדה אליו) אבל ניסה להתנהג יותר יפה לחבורה.
בארוחת הצהריים המנהל של בית הספר דמבלדור? קם ואמר "עכשיו התלמידים החדשים יקומו ויסבירו לנו מה קרה כאן אתמול" ניצוץ של סקרנות היה בעיניו של דמבלדור,כנראה מעוניין לראות איך אנחנו מסבירים את כל המאורעות האחרונים,כולנו קמנו ופתחנו בהסבר.
יאי! פרק! שוב אני ממש מודה לכם על כל הצפיות ההצבעות והתגובות❤ בינתיים הקטע של להוסיף דמויות ממשיך אז מי שרוצה יכול לשלוח לי את הפרטים של הדמות כתבתי מה צריך בתגובות בפרק הקודם,אבל אני לא מחכה,מי שלא רוצה אין שום בעיה אני לא מכריחה פשוט תדעו שעד הפרק הבא זה הזדמנות אחרונה😅 מקווה שנהנתם וסליחה על החפירה❤
YOU ARE READING
מגנס צ'ייס-נכד וולדמורט
Fantasyאז כן יש לי הרגל לכתוב סיפורים יוצאי דופן😂 אז מה קורה אם במקום ניקו נכד וולדמורט או פרסי נכד וולדמורט מתגלה,שמגנס צ'ייס היקר שלנו הוא נכד וולדמורט?