עכשיו הכל יותר ברור,כן...

372 31 7
                                    

הערה קטנה,אני יודעת שהבתים לא מתאימים,זה פשוט חשוב לסיפור,סורי😅
נ"מ:מגנס צ'ייס (ישר אחרי הפרק הקודם)
אחרי שכולם התמיינו שאלתי את אנבת מי שתי הבנות שהגיעו איתם,היא ענתה "אלה קייטי" היא הצביע על בלונדינית עם הקצוות האדומות וכחולות "וקרוליין" היא הצביע על הילדה עם העיניים הכחולות מחשמלות "הן פשוט הופיעו בפתח של המחנה,אף אחד לא ראה אותן מתקרבות,אפילו הדרקון לא ראה אותן! ואז אחרי שנגשנו אליהן הן מלמלו משהו על אגוז ובקשו לראות את כירון,והוא אמר לקחת אותן איתנו והנה אנחנו פה,אנחנו עדיין מחכים שההורים שלהן יכירו בהן" החוורתי,שאלתי את קרוליין ואת קייטי "האגוז? האגוז של לוקי? מאיפה אתן מכירות את זה?" בדיוק אז הופיע מעל הראש של קרוליין סימן של ברק ובחוץ התחיל לרדת גשם,והיה ברק זהוב,מעל הראש של קייטי הופיע סימן של שמש ולידו ינשוף קטן,בחוץ השמש האירה באור יותר חזק וקצת ינשופים התעופפו,מהאור והגשם נוצרה קשת יפיפייה שהאירה את השמיים בבוהק המיוחד שלה,אחרי שהסימנים נעלמו מהראש של קרוליין וקייטי האור של השמש חזר להיות רגיל,הינשופים חזרו לישון והשמיים הפסיקו להמטיר גשם והצללית של הברק הזהוב נעלמה,אבל הקשת נשארה והאירה ג'ייסון קם וחיבק את קרוליין ואמר לה "שלום אחות קטנה" ו-וויל הלך לקייטי ועשה אותו הדבר (ה.כ:כעקרון הדמות של קייטי בנויה עליי,וזה החלום שלי שוויל יחבק אותי! הסיפור הזה מגשים את החלומות שלי😂) ואנבת תפחה לה על השכם,מחייכת,ואז אחרי שג'ייסון ו-וויל חזרו למקום שלהם קרוליין ענתה לי "אנחנו מכירות את זה כי לפני שהגענו למחנה ההורים שלנו ספרו לנו על זה ובקשו מאיתנו עזרה"  הייתי קצת מופתע,ממתי האלים,ועוד מלך האלים! מבקשים עזרה מילדות בנות 14-15? קרוליין הסבירה "הם לא בדיוק בקשו עזרה,אבל זה היה הרעיון" היא משכה בכתפיה, דברתי "טוב,גם לנו יש מידע היה לי חלום"  כולם נראו מודאגים תגובה נורמלית,אחרי שסיפרתי להם על זה אנבת אמרה "טוב יש לנו שיעורים,נחשוב על זה אחר כך" אבל בדיוק אז מאלפוי בא.

מגנס צ'ייס-נכד וולדמורטWhere stories live. Discover now