נ"מ:אנבת צ'ייס
לא יכולתי לחכות לגלות מה היה כתוב בלוח המידע,כששמתי לב איך הפנים של הרמיוני כבו ואז אורו,הנחתי שמשהו טוב קרה,אז שאלתי אותה "מה הרעיון? ומה כתוב בלוח?" היא מיד ענתה לי "לפי מה שהצלחתי להבין,יש כאן הסבר על הורקרסים,זה מסביר ממש איך עושים הורקרס,איך הם עובדים ומה הם עושים,אבל בגלל שהמסמך נשרף אז אפשר לראות חצאי משפטים ולא הכל מוסבר עד הסוף..." עדיין היו לי כמה שאלות "אז מה היו הסרטונים ממקודם? ומה הרעיון שלך?" הרמיוני המשיכה להסביר "הסרטונים ממקודם? בשניהם הופיעה וולדמורט"כולם נראו בשוק,איך הילד הצעיר בסרטון הראשון היה המוזר בסרטון השני? "בשניהם הוא הכין לעצמו הורקרסים,בראשון זה היה מכוון ובשני-" היא נקטעה על ידי הארי שנראה שהבין "בטעות..." הרמיוני הנהנה "בדיוק.כעקרון,אי אפשר להרוג מישהו שהנשמה שלו מוכנסת בתוך ההרוקרסים-" עכשיו הרמיוני נקטעה על ידי ליאו "הלו,גאונה,לא כולם פה מבינים,יש כאן קצת קשיי הבנה שישמחו עם יסבירו להם קצת יותר" הרמיוני הסתכלה עליו במבט ספק שיפוטי וספק משועשע "אתה הליצן של הקבוצה נכון?" ליאו גלגל עיניים ואמר "ניחשת נכון בובה" (ה.כ:אוי מיי גאד עשיתי את הרמיוני ואת ליאו פלרטטנים,אסור לי לכתוב באחד בלילה יותר😂) הרמיוני המשיכה לבחון אותו קצת ואז אמרה "טוב אז בשביל קשיי ההבנה שבינינו" היא הסתכלה על ליאו "הורקרוס זה חפץ שמכיל חתיכה מהנשמה שלך,אתה צריך להרוג בן אדם בשביל להכין הורקרס כשאתה הורג את הבן אדם,הנשמה "נשברת" ואז אתה מכניס את החתיכה מהנשמה אל חפץ כלשהוא,למשל נחש,וזה כביכול הופך אותך לבן אלמוות כי עד שלא הורסים את כל ההרוקרסים אי אפשר להרוג אותך" ליאו הנהן ואני פתאום הבנתי "הרמיוני את גאון! אולי בגלל שהקסמים שלכם לא עובדים עלינו,אנחנו נוכל להרוג את וולדמורט בצורה רגילה?" העיניים של כולם נפערו שהם הבינו את המשמעות,אבל פתאום הבנתי משהו "רגע,אבל אנחנו גם לא יכולים להרוג אותם עם כלי הנשק שלנו,כי הנשקים שלנו פוגעים רק במפלצות או חצויים,ודרך אגב,מה זה אוכלי המוות האלה שהג'ינג'י חושב שאנחנו חלק מהם?" הרמיוני עשתה פרצוף "אוכלי מוות הם המשרתים המרושעים של וולדמורט,ואת צודקת,נצטרך להשיג לכם שרביטים וכלי נשק רגילים אם אתם רוצים לעזור לנו להלחם,ודרך אגב לאיזה תגבורת התכוונתם?"
חייכתי ואמרתי "בואי נגיד ככה,יש עוד מחנה שלם של ילדים כמונו שיהיו שמחים מאד לבוא לכאן ולכסח לרעים את הצורה"
הצלחתי להעלות עוד פרק היום! יאי! אני גאה בעצמי😌 אני בכלל לא גמורה מעייפות כרגע😂 מקווה שאהבתם❤
YOU ARE READING
מגנס צ'ייס-נכד וולדמורט
Fantasiאז כן יש לי הרגל לכתוב סיפורים יוצאי דופן😂 אז מה קורה אם במקום ניקו נכד וולדמורט או פרסי נכד וולדמורט מתגלה,שמגנס צ'ייס היקר שלנו הוא נכד וולדמורט?