חברים חדשים

230 16 21
                                    

נ"מ:הרמיוני גריינג'ר
"אנחנו נהרוג אתכם!"
אחרי שאלכס שמע את הצעקה הוא שאל את מגנס "מגנס אתה הודעת לבליץ' והארת' שאנחנו הולכים נכון?"
מגנס אמר בקול מבולבל "לא..."
אלכס התחיל להרים את הקול "ולקומה?" מגנס עוד פעם אמר בקול מבולבל "לא..."  ואז ההבנה הכתה בו והוא החוויר.

"אוי וואי" אלכס נתן לעצמו מכה על המצח ואמר "אלים אדירים אני חבר של אידיוט" ואז בבת אחת אנבת,פייפר ניקו וויל אמרו "מבין/נה אותך"

ניקו ווויל התסכלו אחד על השני בפליאה,ג'ייסון עשה פרצוף של כלבלב נעלב,פרסי גלגל עיניים וצחק וליאו מלמל "אני בטוח שאם קליפסו הייתה פה גם היא הייתה מצטרפת למקהלה" ואז מגנס שאל את אנבת "היי אנבת,יש מצב אנחנו באים למחנה שלכם לקצת זמן? אחרת החברים שלנו יהרגו אותנו" לפני שאנבת הספיקה לענות שמענו עוד פעם צעקה ממעלה הרחוב "מגנס,אלכס אנחנו נהרוג אתכם!" מגנס החוויר וכל השאר התחילו להוציא כלי נשק אבל אלכס אמר להם "אין טעם,הם יהרגו אותנו ממילא" נראה שאלכס שוקל אם לברוח או לקבל את הגורל האכזר אבל אז ראינו חבורה של ארבעה נערים ושני אנשים שנראו יותר בוגרים מהשאר,שתי נערות,אחת עם שיער אדום מתולתל ועיניים ירוקות ואחת עם חיג'אב ירוק ו...זה גרזן?! ונער עם זקן ו...שוב זה גרזן?! נראו זועמים,לידם עמד עוד נער עם מדים של... מלחמת האזרחים? עם עור כהה שניסה לשכנע אותם להרגע (במרחק בטוח מטווח כלי הנשק ומהנערות הזועמות),מישהו נמוך ולבוש בסטייל עמד לידם ונראה מודאג ולידו מישהו גבוה ובלונדיני לבוש שחור עם צעיף ורוד וירוק שסימן משהו מאוד זועם בשפת הסימנים,כשהם הבחינו במגנס ואלכס הם רצו אל איפה שאנחנו היינו והנערה המתולתלת העיפה מכה בראש למגנס,הנערה בחיג'אב גם היא נתנה לו מכה ואיימה עליו שאם עוד פעם אחת הוא עושה את זה היא תדאג אישית שאמיר לא יתן לו פלאפל,הגמד רק נתן לו חיבוק ואמר לו שהוא שמח שהוא בסדר והבלונדיני התחיל לסמן כל מיני דברים שאני לא אחזור עליהם כאן בשפת הסימנים,שני הנערים האחרים,זה עם הזקן התווכח עם הילד ממלחמת האזרחים על למה הוא לא צריך לחכות עד שיגיעו לוולהלה בשביל להרוג אותם,נראה שמגנס לא מרוצה ושאל "למה רק לי מרביצים? מה עם אלכס? גם היא כאן" אלכס ענה לו "ממני הם מפחדים,הם יודעים שאם הם ירביצו לי הם יסיימו בלי יד" הנערה בחיג'אב דברה "זה לא בגלל שאני מפחדת ממך,זה בגלל שאני מאוכזבת,אתה אמור להיות האחראי מבינכם!" אלכס מיד הגן על עצמו "אני חשבתי שמגנס אמר לכם! איך יכולתי לדעת שהוא יהיה כל כך חסר אחריות?!" עכשיו כולם הסתכלו עליו במבט של "ברצינות?" והוא אמר "בסדר הוא תמיד חסר אחריות,אבל לא הכל צריך ליפול עליי!" ומגנס מחה מאחור "היי! זה לא נכון!" פתאום נראה שהחבורה שמה לב אלינו טהם מיד הוציאו כלי נשק והבחורה עם השיער האדמוני שאלה "אממ מי אלה?" מגנס הסביר להם בקצרה מה קרה בימים האחרונים "-וזה הכל בקצרה,את האמת שהגעתם בדיוק בזמן כי מחר הל ו-וולדי באים לבקר" אחרי שהם עכלו את הקול הבחורה בחיג'אב נאנחה ומלמלה "זה תמיד הוא" אלכס תפח לה על הכתף תוך כדי שהוא אומר "אני יודע סיס אני יודע" הם היו אחים?! לא רציתי לשאול אבל הנחתי שזה קשור לצד האלוהי.

אחרי שהם הציגו את עצמם אנבת שאלה את סאם "את המוח בחבורה נכון? זאת שצריכה לשמור שאף אחד לא ימות ותמיד לבוא עם התכנית?" סאם בחנה אותה קצת ואמרה "כן,ואת?" אנבת הנהנה והן החליפו חיוכים מבינים,והשאר הסתכלו עליהם במבט חמוץ,עד שפייםר שאלה את מלורי "את ה"עוזרת" של המוח? זאת שעוזרת לה לשמטר על כולם בחיים?" מלורי בחנה אותה ואמרה "אני מחבבת אותך מלכת יופי" וחיאו התפרץ "רואה?! למה לי אסור לקרוא לך מלכת יופי?!" גם פייפר וגם מלורי נתנו לו מבט מפחיד והוא עשה פרצוף אבל השתתק.

אחריי זה מגנס שאל את אנבת "אמרת שתסדרי תגבורת לבית הספר לא? אז איפה הם? הם יודעים שהנשקים שלכם לא עובדים על הקוסמים" ואנבת ענתה ברוגע "הודעתי למנהל של המחנה אתמול,הם אמורים לבוא ממש עכשיו ואולי הם יביאו כמה חברים" היא הסתכלה על ריינה,פרנק והייזל תהיתי מה הם מתכננים...

יאי עוד פרק🤗 הפרקים כנראה יעלו יותר מהר כי יצאתי מהטקטוק (וכנראה הם יעלו בשעות היום😂) רק הערה קטנה ששכחתי להוסיף,כעקרון גורלו של אפולו סוג של קרה ⚠️ספויילר לגורלו של אפולו השלישי והרביעי תתלגו עד שכתוב שוב במודגש⚠️

ריינה היא ציידת ופרנק והייזל פראיטורים אבל ג'ייסון לא מת🤷‍♀️

אז זהו,מקווה שצחקתם ונהנתם❤

מגנס צ'ייס-נכד וולדמורטWhere stories live. Discover now