אגוז מרושע מכשף מטופש ואיך לעצור אותם

257 18 18
                                    

נ"מ:קייטי
"רגע,אז קייטי קרוליין,מה הקשר שלכן לאגוז של לוקי?"
התחלתי להסביר "לפני שהגענו למחנה,ההורים שלנו דברו איתנו,הם ספרו לנו על עולם המכשפים ועל וולדמורט וגם על האגוז,הם אמרו לנו שאנחנו צריכים לעצור אותם לפני שהם ישמידו לא רק עולם אחד,אלא את כל תשעת העולמות ועולם הקוסמים,הדבר היחיד שהם לא הסבירו לנו עליו היה איך לעצור את וולדמורט" ואז לחשתי "באמת תודה רבה" (כן אני חצופה,מודה באשמה)  ואז נראה שלאנבת יש רעיון, היא אמרה "אולי המכשפים פה יודעים?" מגנס חייך ואמר "רעיון טוב אנבת!" ופרסי לחש "מפתיע?" ואנבת החטיפה לו והוא עשה פרצוף,בגלל שזה נראה שהוא באמת סבל(או לפחות העמיד פנים מספיק טוב) אנבת נתנה לו נשיקה והוא נראה פתאום בריא לחלוטין,אנבת דברה שוב "אז היום בערב נדבר עם המכשפים שאתנו בבית,בינתיים,איפה הבית?" בדיוק אז הגענו לתמונה של אישה שמנה ומגנס ואלכס אמרו משהו אליה והתמונה זזה על צירה וחשפה חור שהוביל אל חדר מרווח עם כורסאות,אח,שולחן ושני גרמי מדרגות לוליינים.

מגנס ואלכס נכנסו פנימה ואנחנו אחריהם,הם הסבירו לנו בקצרה על מגורי הבנים והבנות,כמעט כולם עשו פרצוף חוץ מריינה,אני,קרוליין ליאו וכמובן ניקו ו-וויל שניסו ניסיון כושל במיוחד,חשוב לציין, להסתיר צחוק מתגלגל,כולם הסתכלו עליהם בעוד הם כמעט נפלו על הרצפה מהרצון לצחוק בסופו של דבר ג'ייסון אמר להם "נו,זה לא בריא לשמור צחוק" והם פרצו מצחוק מתגלגל בעוד כולם מסביבם מגלגלים עיניים ואז פרסי אמר לפרנק ליאו וג'ייסון "אני חושב שכדאי שנישן בחדרי הבנים,אתם יודעים, לפקוח עליהם עין" כנראה כדי להחזיר להם,אבל עכשיו כולם חוץ מהם,צחקו,כמעט נופלים בעוד שניהם סתם עמדו אדומים.

אחרי שאנבת הפסיקה לצחוק היא אמרה "טוב,אני חושבת שזה מספיק לעכשיו,בואו נלך לדבר עם הקוסמים"

הם הלכו אל הארי,הרמיוני ועוד ילד ג'ינג'י,שעמד לידם מנסה לדבר איתם,יותר נכון לצעוק אליהם "למה אתם מסתובבים איתם כל הזמן?! הם סתם חבורה של מגעילים! הם לא בסדר,והם בוודאות אוכלי מוות! חוץ מזה,הם לא מגיעים לקרסוליים שלי! ואתם יודעים את זה!" הרמיוני ענתה לו בשלווה "אם היינו יודעים את זה,אז לא היינו מסתובבים איתם,רון" הילד שהתגלה בתור רון הסתובב בדיוק כדי לראות אותנו עומדים שם,פתאום הוא נראה מאוד לחוץ,פרסי צחק ואמר "פתאום אתה לא כזה גבוה אה? לפי איך שזה נראה,אתה בקושי מגיע לקרסוליים שלי" הוא אמר וצחק(ה.כ סורי על הבדיחה הכושלת הזאת😅),רוב הבנים בקבוצה שלנו היו גבוהים ממנו שבלפחות עשרה סנטימטרים,ואלה שהיו נמוכים ממנו (אהמ אהמ ניקו) נראו הרבה יותר חזקים ממנו,רון החוויר וברח משם כמו שפן,מה שהוא באמת היה.

פנינו להרמיוני והארי ובקשנו לדבר איתם על וולדמורט.

שוב,סורי שאני עוצרת המתח😅 אני אשתדל לעלות פרק בימים הקרובים😁 מקווה שאהבתם את הקטע אם הפרסבת,לאמרות שהם לא השיפ האהוב עליי,אי אפשר להתעלם מעובדה שהם פשוט זוג מתוק🤗 אבל אם עושים פרסבת חובה סולאנגלו🖤💛🖤💛 אני דווקכ חושבת שיצא בסך הכל מצחיק ונחמד🤗 מקווה שנהנתם❤ (סורי על החפירה😅)

מגנס צ'ייס-נכד וולדמורטWhere stories live. Discover now