Bir

15.7K 523 20
                                    

Medya; 01 ve Dolunay

Yazardan

Motorunun hızını biraz daha arttırdı Dolunay, daha fazlası varmış gibi.

Sinirliydi.

Büyük bir nakliyatı bozguna uğratmış yapmamış olsaydı bir sürü reşit olmayan kadınları zorla yurtdışına satılacaktı buna izin veremezdi kendide bir kadın olarak.

Boyunu aşan bir şeydi, ilk defa tek başına korumasız alt etmişti onları.

Kızları kurtarmasına rağmen biraz yaralanmıştı.

Adamın yanına gitmesi gerekiyordu, gitse dert gitmese dertdi Dolunay için yaralarını nasıl açıklicağını bilmiyordu.

İki bıçak yarası vardı.

Bir tanesi kolunda diğeri ise bacağındaydı.

Tek başına onca adamın içine dalarsa olacağı buydu.

Bacağın da ki bıçak farklı olarak tırtıklıydı o yüzden fazla canı yanmıştı.

Kan kaybetmemek için pantolonunun ince kemerini çıkartıp bacağına bağlamıştı.

Biraz daha yolu vardı, varmak üzereydi.

Arkasında motorlu biri daha vardı, bu şekilde gidemezdi kimsenin görmemesi gerekiyordu.

Biraz yavaşlayıp yan yana olmalarını sağladı.

Kim olduğunu bilmiyordu o yüzden ölümcül bir şey yapamazdı kısa süreliğine etkisiz hale getirip gidicekti vakit kaybetmeden.

Yanına biraz daha yaklaşarak motorunu onunkine sürttü.

Biraz yalpalasa da kontrolü kısa sürede sağlamıştı yabancı kişi.

Hakimiyeti olduğu belliydi normal bir sürücünün hemen toparlaması zordu.

Vakit kaybediyordu Dolunay, ardarda bir kere daha sürttü motorunu yabancı motora.

Yabancı eliyle onunkine tutunmaya çalışsa da hemen geri çekilmesiyle dengeyi kaybetti.

Motorunu durdurup ayağını yere koyarak arkasaına baktı Dolunay.

Masum birine zarar veremezdi.

Yere düşmüştü yabancı.

Kaskını cıkartmasıyla sağlam olduğunu anladı.

Gazı kökleyerek yoluna devam etti Dolunay.

Gözünün önünde siyah noktalar çıkmaya başlamıştı.

Fazla oyalanmıştı.

Adam da kendini toparlayıp motoruna doğru yürürken telefonunu çıkarıp albayını aramaya başladı.

Albayı rica etmişti kızı takip etmesini yoksa böyle bir şey yapamazdı bir asker olarak.

Albayın adama geçmişte çok iyiliği olduğu için sorgulamadan kabul etmişti.

Ama kızın bu kadar profesyonel olduğunu bilmiyordu.

Telefon ikinci çalışta açılınca karşı tarafı dinlemeye başladı.

"Anlat Barbaros dinliyorum."

"Albayım ben evinden çıktıktan sonra takip etmeye başladım, anladığım kadarıyla kaçak yollardan kadın ticareti yapan bir nakliyatı bozdu ayrıca iki yerinden yaralandı yardım etmek istedim ama niyetimi belli edemeden motorumun dengesini bozup etkisiz hale getirdi bende daha fazla oyalamadan rahat bıraktım adamlarla dövüşürken uzaktan verebildiğim kadar destek verdim zaten bir yere yetişmeye çalıştığı belliydi, belli bir yere gidicegi zaman bütün adamlarımızı atlatıyor o yüzden nere gittiğini bilmiyoruz şuanlık bu kadar." diye konuşmasını bitirdi Barbaros.

DORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin