J. Cole EMİNEM'E diss iddialarını yanıt verdi

526 18 1
                                    

Geçen hafta J. Cole, internete sızan 'Fire Squad' adlı şarkısında, rap'i beyazların ele geçirdiği ve siyahlara haksızlık yaptığı hakkında Eminem'e gönderme yapıyordu yada iddia ediliyordu.Eminem'in yakın arkadaşı Trick-Trick'de bu durum karşısında twitter'dan tepkisini koyarak hemen yanıtını vermiş, J. Cole'un artık Detroit'te sahne almasını istemediğini çok sert sözlerle söylemişti.

Bu olayın ardından J.Cole geçen hafta verdiği röportaj'da,bu Eminem'e diss mi sorusuna, yanlış anlaşıldığını söyleyerek,ne demek istediğini açıkladı.

J. Cole, favori 5 rapper'ını sıraladı ve Fire Squad şarkısında Eminem'e diss attığı iddialarına yanıt verdi.

"Sıralama olmadan söylüyorum. Bana göre en iyi 5 rapper Tupac, The Notorious B.I.G., NAS ve JAY Z. 4 kişi saydım, 5'e gelirsek Andre 3000 ile Eminem arasında gidip geliyorum. Andre demeyi isterdim ama Eminem tek kişilik grup gibi. Andre 3000 sonuçta 2 kişilik olan Outkast grubundandı ve Eminem'e göre daha az çalışmış biri ama genel olarak bakarsak o günümüzün çok ötesinde bir yeteneğe sahip."

Favori rapperlarını saydıktan sonra diss iddialarına yanıt verdi. Fire Squad şarkısında şunları söylüyor: "Tarih tekerrür eder, bu rapperların birbirlerinin flowunu taklit edip durması gibi. Elvis'in siyahlara ait olan Rock'n Roll'u eline geçirmesi gibi, sonra da Justin Timberlake'in popu, ve Eminem ile Macklemore'un ise rapi."

J. Cole şu şekilde yanıt verdi: "Eminem dinleyerek büyümüş birisine nasıl olur da Eminem'e diss atmış diyebiliyorlar anlamıyorum. İşin komik yanı Eminem benim En İyiler listemde de yer alan birisi. Ayrıca ilk şarkılarımda Eminem özentiliği yapan biriydim ben. Eminem'e diss attığımı düşünen şarkıyı ya götüyle dinliyor ya da medyanın gazına geliyor. Şu şarkıyı beyninizle dinleyin." dedi.

Yani demek istediği siyahların oluşturduğu tüm müzik türlerini beyazların ele geçirdiğini söylüyor,yanlış anlaşıldığını ve Eminem dinleyerek büyümüş onu idolü olarak gören birine nasıl Eminem'e diss attı diyorlar diyerekte diss atmadığını açıklıyor,kısacası Eminem ile alakası olmadığını belirtmiş.

--------------------------------------------------------------------------------

TEŞEKKÜRLER

Sinan Ateş...

EMİNEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin