-4-

364 22 5
                                    

MARK ANLATIMIYLA;

Sabah olmuştu , alarmımın çalan o gürültülü sesiyle kalktım.Kahvaltımı yapıp evden çıktım.Arabama atladım ve okulun yolunu buldum.İçeri girdim , yanıma Lucy , Adam ve Ashley geldi.Üzülerek Chloe'nin okuldan ayrıldığını söyledi.Yeni bir koleje gittiğini öğrenince , yıkıldım.Şoklar içerisindeydim,o orada bizsiz ne yapardı? Okuldan çıktım , arabama atladım.Gittiği koleji buldum , o koleje gittim.Kapının merdivenlerinde oturan Madisonu gördüm.O beni fark etmedi. Kafası eğik , ağlamaklı şekilde oturuyordu.

*********************

Sabah olmuştu.Okul kaydımı artık chloenin gittiği liseye kayıt ettirmişlerdi.Para olunca hiç birşey kolejlerde dert değildi.Evet , yeni okulumdaydım.Chloe beklemeyi başladım.

CHLOENIN ANLATIMI İLE;


Okuluma alışamamıştım.Burdaki herkes derslerine yoğunluk veriyordu.Hemen siyah deri ceketimi aldım , evden çıktım.Kendime bakıp ne kadar güzel olduğumu gördüm.Çok egoistim! :D Sonra bir selfie çekindim , hemen okulun yolunu tuttum.Okulun kapısından girdim , sınıfa ilerledim.Sınıfa girince şok oldum.Masam devrilmişti , kim yapmıştı.Gene o  C98 bilmem ne oysa sıkmaya başladılar!Arkamdaki ayak seslerini duydum , baktığımda Mark'ı görünce 2.şokumu yaşadım.Neden geldiğini sordum , okula geç kalmadınmı? dedim.Oda artık bu okulda olduğunu söyleyince 3.şokumu yaşadım.Bayılmıştım , gözlerimi açtığımda mark'ın kucağında buldum kendimi.

MARK ANLATIMI;

Gözlerini açınca , güzelliğini birkez daha gördüm.O göz bebekleri , o dudakları o kadar şirindiki.Sanırım ben bu kıza aşık olmuştum.Daha sonra sınıfa öğrenciler gelmeye başlamıştı.Gelen herkes bize bakıyordu.Hemen birbirimizden ayrıldık.Telefonumu aldım , oynamaya başladım.Tüm herkes bana bakıyordu , özelliklede kızlar.Burdada bir popilerlik olmazdı.O değilde Chloe böyle bir kız değildi.Zor bir kızdı , kolay kolay kimseyi sevmezdi.Ben hayatımda 7 kişiyle çıktım , o ise 1 Ayrıldığında çok üzülmüştü.Kolay kız değildir ama birine bağlanınca çok değer verir.Eğer onla sevgili olursak , yani çıkarsak onu üzmek istemiyorum.

CHLOE ANLATIMIYLA;

Lavaboya gitmiştim , elimi yüzümü yıkadım.Sınıfa girdiğimde gene okuldaki gibi Mark'ın peşindeydi gene kızlar.Neyse konumuz bu değil , en önemli konu C98.Kaç gündür ses soluk yoktu , acaba peşimizi bırakmışlarmıydı? Ahh , hayır asla bırakmazlar pek sanmıyorum.Of ben niye iç sesimle konuşuyorum.Hoca gelmiş , dersi dinlememişim bile.Tenefüs olmuştu , dışarıya hava almaya çıktık.Şimdiden Ash'ı , Lucy'i ve Adam'ı özlemiştim.Bensiz hayatmı olur.Olmaz çünkü çok neşeli biriyim.Of sesli konuşuyormuşum! Markın "nedemessin" demesiyle anladım.Nasıl bir maldım bilmiyorum.....

*********************

Okul bitmişti , şoförüm beni aldı ve eve geldim gene.Ashley'i ve Lucy'i aradım , bize gelmelerini söyledim.Çok sıkılmıştım , internete gireyim dedim.Okulun internet sitesine yani bizim yani eski okulum kekoşlarının yazdığı yazıyı gördüm.Başlık "OKULUMUZ BİR SALAKTAN KURTULDU , BİRDE MÜKEMMEL İNSAN KAYBETTİ." Yazıyordu.Mükemmel olan Mark oluyordu , salak olanda ben? demek öyle ha! Yazanı aradım , yorumlara baktım şöyle yazıyordu ; "Oh süper bi haber ally"! Ally okulun en mal kızıydı , beni kötülemesinin sebebini anlamadım ama onu pişman edicektim.

-YENİ BÖLÜM GELDİ!

ARKADAŞLAR VOTELERSENİZ SEVİNİRİM ^^ BU ARADA HAFTA İÇLERİ PEK YAZAMAYACAĞIM. 

"GÖRÜNMEZ BEDEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin