Ve bende markı merak ettim ve yanına gittim.Tam o anda bir baktım mark arabasıyla geliyor.
Chloe : Ne oldu , neredeydin?
Mark : Geldim , hadi gezelimmi?
Chloe : Olur.
Chloe : Sen gidince birden korktum , acaba birşey mi oldu bu mala? dedim.
Mark : He evet beni öcüler yakaldı.
Chloe : Off , neyse şarkı açsana biraz.
Mark : Hangisi olsun
Chloe : Rihanna four five seconds aç.Kadının hastasıyım!
Mark : Ahaha aynen cho!
Chloe : Hey? birdaha bana öyle demesen iyi olur.
Chloe : Sana birşey sorucam.
Mark : Evet sor?
Chloe : Burada yakın bir kuaför , piercing takan biryer , küçük bir butik ve ayakkabıcı varmı?
Mark : Evet ilk nereye gidelim
Chloe : Kuaför.
Sonunda istediğim yerlere gidebiliyordum.Saçlarımı yaptırma zamanı gelmişti , hemen rengimi seçtim.Artık saçlarımın uçları mor üstleride normal kahverengi kalacaktı.Daha sonra bir ayakkabıcıya gittik.En sevdiğim almak istediğim bot Dr.Martenslerimi aldım.Küçük bir giyisi butiğine gittik , kot tayt , bol kazak ve çanta aldım.Mark ise kendine yeni bir kot ve ayakkabı aldı.En sonunda piercingciye gittik , hangisini ve nereye yaptırıcağıma karar veremedim.
Chloe : Ahmak şey sen seçsene!,
Mark : Bence şu siyah nokta gibi şeyden yaptır.
Chloe : Sana birşey sormak hata zaten.
Telefonum çaldı , arayan Ashleydi.
Chloe : Ne oldu?
Ash : Çabuk neredeyseniz ayrılın dün sana o postayı gönderen kişi şuan orada!
Chloe : Nasıl
--Telefon Sinyalleri Kesilir , elektirikler gider--
X : Sizi yakaladım
Chloe : Karanlıktan birşey görseydim , seni gebertirdim!
X : Çok komiksin küçük kız.
Chloe : Aptalın tekisin sadece bizi takip eden sürtüğün tekisin!
X : Görüşmek üzere bebeğim.
Işıklar yandı o salak şey burada yoktu , Mark ve bendik sadece.Birden gözlerimi açtım ve bizi bağladığını farkettim.Ahhh! napıcaktık biz.
Bağlı ellerimle telefonu almaya çalıştım arka cebimden.
-Ashleyi aradım ve hopörlörü açtım-
Chloe : Alo! alo!! Ashley beni duyuyormusun
X : Evet bebeğim, ahahaha!
Chloe , Ashley ve diğer arkadaşlarının başının belada olduğunu anladım.
Chloe : Mark buradan kurtulmaya çalışmalıyız.
Mark : Senin tırnakların uzun , kolaysa şu ipleri kes.
Chloe : Tamam bunu başarıcam ahmak!
Çözmeye çalıştım , çalıştım , çalıştım.İp kalındı ve zor kopardı bu! Yapamadım , aklıma bir fikir geldi.
Chloe : Tabii ya! Bizim özel güçlerimiz boşunamı verildi.
Mark : Doğru lan! hadi.
Chloe : Haydi saydamlık özelliğimizi kullanarak şuradan çıkalım.
Evet kurtulmuştuk , eski halimize geri döndük.Hemen ashleylerin olduğu yeri telefon sinyallerinden tesit ettik.Giderken arkamızdan bir araba gelmeye başladı her yolda takip ediyordu.Biz hemen arabayı görünmez yaptık ve o kişi başka bir yere gidip ağaca çarptı. Bu mükemmel!
Ashleylerin olduğu eve geldik.Bağırma sesleri ve çığlıklar geliyordu.Kapıyı açtık ve onların çılgınca dans ettiğini gördük.
Chloe : Noluyor burada?
Lucy : Dans ediyoruz kızım.
Mark : Siz delirdinizmi lan?
Ashley : Hayır ne oldu ki?
Chloe : Bizi arayan sen değilmiydin Ash?
Ashley : Yoo hayır
Peki ya bu kimdi , birden kapı çaldı.Ashleye açma dedim ama açtı ve çığlık attı , onun yanına gittik ve şok olduk.