Yoğun bir ders günündeydk.Ah! dur ilk olarak kendimi tanıtayım ben ; Chloe yani Chloe Great , soyadımımı sorarsan gerçekten "MÜTHİŞ!".
Dersler bitti ve sonunda çıktık.Yanıma mark geldi onla çok iyi anlaşırız , onu çok seviyorum.Biraz kapıda dedikodu yaptık ve sonra yanımıza tabiki de adam , lucy , ashley geldi , bunlar bizim en yakın dostlarımızdır!
Daha sonra biraz dinlenmek için hemen "Dark Cafe" yani bizim cafeye gittik.Babam ve annemin en çok önemsediği şeylerden biride bu cafeydi.Canları gibi severlerdi , çocukları gibi korurlardı.Çikolata akışkanlı milk shake içerken babam "CHLOE GEL BURAYA" demesiyle ağzımdan püskürttüm.Yanına gittim elinde bir posta vardı , bana olduğunu söyledi babam.Açtım ve okumaya başladım. Yazanlar;
Merhaba chloe ve mark.Sizi tanıyorum , siz iki sırdaş.İkinizinde gizli sırları ve görünmezlik gibi farklı yeteneklere sahip olduğunuzu biliyorum , Bunları asla benden saklayamazsınız.
İlk önce korktum , mark gelir misin? dedim.Oda okudu ve şok oldu ismide yazmıyordu.En kötüsüde babam ve annemin birazdan uçakla new yorkta bir cafemiz var oraya gideceklerdi ve ben evde tektim?!Ya o kişi beni çok yakından takip ettiği kişi kapıyı çalarsa , ya beni kaçırırsa! ama boş düşüncelere daldım ve Mark bugün annemler new yorka gidiyor bizim eve gelsene lütfen..O daha ben bitirmeden tamam dedi.
Evdeydik , yağmur , telefon , sosyal paylaşım sitelerindeydik , yağmur hayli artmıştı ve o anda şimşekler çakmaya başladı.Ben çığlık attım , o kadar atmışım ki kendimi ayılınca buldum.Markın kucağındaydım , ona ne düşündüğünü sordum.. Oda "BUGÜN GELEN POSTAYI TABİ Kİ CHLOE" dedi , sert bir sesle.Birden fırtınayla kapı açıldı ve eve soğuk girmeye başladı.Ben kapatmaya çalışıcaktım ama olmadı gidemedim rüzgardan.Mark bekle dedi ve gitti ona "Gitme!" dedim ama daha da gelmedi acaba benden mi bıkmıştı diye düşündüm bende gitmeye karar verdim.Kapıdan çıktım veeee "BOM"