Multimedia : Chloe ^^
Sabah olmuştu , dün olan olayları düşünüyordum.İçim sıkılmıştı , pencereyi açtım.Hava çok güzeldi çünkü yaz'a çok az kalmıştı.Hava sıcaktı.Dolabımı açtım ; çiçekli yarı gömleğimi giydim ve altımada siyah noktalı bir etek giyerek eşlik eden siyah botlarımla aşşağı indim.Süt aldım ve mısır gevreği ile dolu olan tabağa döktüm.Yiyerek birşeyler düşündüm, acaba gerçekten Ashley'mi?Ama çok saçma geliyordu , fakat o kolyenin orda işi neydi?Çantamı alıp gelen servisime bindim.Okula geldim , bugün Mark gelmemişti.Dün ki olanlardan sonra tabii gelmez canım.Ders başlayana kadar kulaklıklarımı takıp şarkı dinledim.
BİR KAÇ SAAT SONRA..................
Okul bitmişti , dışarı çıktım.Yolda yürüyordum bi kaç dakika sonra arkamda siyahlı bir adam fark ettim.Yolumu değiştirsemde her tarafa gelmeye başladı , daha sonra yanıma gelmeye başladı.Hemen koşmaya başladım , avazım çıktığı kadar bağırdım fakat sokak bomboştu.Koştum ve bi dal parçasına takılıp yere kapaklandım.İçimden "keşke Mark olsa diyordum" ne malım ya ben.Niye onu düşünüyordum ki?Birden beni kovalayan kişi maskeyi açınca bu Mark'ın suratıydı.Ona çok sinirlenerek karnına bir yumruk çaktım daha sonra çay demliyip simit yedim şaka şaka tabikide ilkinde şaşırdım.
MARK'IN ANLATIMIYLA
Çok sıkılmıştım böyle bir şaka yapmak zorunda kaldım diyince Chloe trip atmay başladı.Salak bu kız yaaa , mal dedim.Hemen beni pataklamaya başladı , sonra birden yere kapaklandık.Yüz yüze gelen suratlarımız o anlar çok romantikti.O'da sevinmişti , farkındaydım , farkındaydık.Sonra hemen kalktık biraz gezmeye başladık.
Anlatım : Tabiiikkii Chloe
Sanırım Mark'ı sevmeye başlamıştım.Nasıl olmuştu?Ben büyülenmişmiydim yoksa.Biliyordum oda kesin benden hoşlanıyordu bende mutfaktan of çok komiğim değilmi?Neyse gezerken sohbet ettik.Karşıda ki markete girip 5 paket çekirdek aldım.Mark bunları napacağımı sordu.3'ünüde birden açıp üstüne çekirdekleri döktüm.Mark şok oldu , çünkü onun şakasından daha eğlenceli ve ekşınlıydı.Oda elimdeki kalan 2 paketi alıp üstüme döktü.Çok gıcıktı neyse sonra eve dönüyorduk , ikimizde kahkalar içindeydik.Resmen anırıyordum , ben gülmeye devam ettim Mark susmuş bana hayretle bakıyordu. Neden mi? resmen vahşice anırıyordum.Giderken kimle karşılaşayım , bu kendini zanneden Ally'idi.Omuzumdan itleyerek Mark'a yaklaşıp "YORON BOŞSON SÖNÖMÖYÖ GÖDÖLLÖMMÖ?" diyişi çok sinirime gitti.Bensiz vayy , aslında iyiydi bana da kavga etmek düşer.Sinema gününü kabul etmesini söyledim kulağına Mark'ın , ilk başta hayır dedi ama zorlayınca tamam dedi.Bekle beni sinema günü!
ARKADAŞLAR YENİ BÖLLÜM GELDİ NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ DERSLERDEN PEK YAZAMIYORUM NE DÜŞÜNSEM AKLIMA GELMİYOR BİRŞEY DİCEM BİDE ASLINDA CHLOE BİRAZ ZOR KIZ OLACAKTI AMA YETER YANİ 6.BÖLÜME GELDİ BİRAZ EKŞIN OLSUN DEDİM NEYSE AMA BAYA OLAY YAŞANACAK VOTELEMEYİ YORUMLAMAYI VE ÜŞENMEDEN OKUMAYI UNUTMAYINIZ ^^