Sinema Günü

285 10 4
                                    

Multimedia : chloe

Chloe'nin anlatımı ile;

Sinema günü gelmişti.Ally'e öyle bir kapak yapacaktım ki , of neyse!O değilde kaç gündür arkadaşlarımdan  ses soluk yoktu.Bişey olmamıştır amaannnn diyerek giyinmeme baktım.Dolabımda 1 saat boyunca arandım hangi kıyafeti giysem diye düşünürken , siyah bir etek giydim , üstüne kısa bir t-shirt tarzımsı birşey , siyah şapkamı ve siyah yarım  çoraplarımıda giyerek aşşağı indim.Ayakkabılarımı giydim , çıktım.Sinema'nın önünde gizlice Ally ve Mark'ı bekledim.Ah , evet ordalardı , tam giderken Ally'e çarpma numarası yapacaktım , tam yaparken Ally'nin içinden geçtim.Kahretsin! bedenim bir süreliğine görünmez olmuştu! Ne yapmayı düşünüyordum ki?Seslerimi bile duymuyorlardı , tamam Mark'ında güçleri vardı ama onunda görünmez olması lazımdı.İşte mal gibi kaldım ortada:(

Mark'ın anlatımı ile;

Tanrım! ben ne yapıyordum? Çok sevmediğim bir kız ile sinemaya gidiyordum.Çok saçmaydı ama buna katlanmak zorundaydım.Hem ben bilerek gitmedim , Chloe'de ısrar etti.Off bu düşüncelerden çıkmaz bi sokağa dönüşmüştüm adeta...Acaba Chloe ne yapıyordu.Her zaman ki gibi hep dışarı çıkacağımız yere sinemaya gidiyorum , tamam neyse bugünde bitecekti.

Ally'nin anlatımı ile ;

Chloe eziğini yerlere sermiştim , ahaha salak şey.Hangi sinemaya gitseydik acaba romantik bişey olsun.Chloe'yle daha yeni başlamıştık onu alt üst edip rezil etmemin daha başı.

Chloe'nin anlatımı ile;

Sonunda geçmişti , saate baktım tam 1 saat olmuştu! onlar sinemadaydı bile yani filme girmişlerdi.Hemen oturduğum yerden kalktım.Hemen o filme girmeye çalıştım ama tabii film başladığı için almadılar.Bende orayı terk ettim.Resmen kendi planıma kendim düştüm!Of çok mallık yaptım bugün , canım sıkıldı eve gittim.Yattım , dinlendim uyurken kapı çalmasıyla yerimden fırlayıp kapıyı açtım.Açtığımda karşımda Mark vardı.Benim için dünyanın en güzel saniyesiydi , dakikasıydı , saatiydi.Neden geldiğini sordum , bana Ally'nin sinemada uyuduğunu söyledi onun için sıkılıp gelmiş.Gülüştük.Sonra ben onun yanına yaklaşayım derken eşiğe ayağım takıldı.Beni tuttu ve göz göze geldik.Sonra o kadar utanmıştım ki hemen doğruldum. "İçeri gelsene" dedim oda tabii kiiii kabul etti.Ona pasta yapacaktım.Çok heyecanlıydım bidahakinede o bana yapacaktı.

Chloe : Kesin sen hazır falan alırsın 

Mark : Görürüz kim daha güzel pasta yapacak?

Chloe : Tamam ben bitirdim neredeyse.

Tam pastayı tabaklara koyacakken kapı çaldı , gidip açtım.Gelen Ashley'di nasıl gelebildi?Hiç mi utanmadı.Ağlayarak içeri girdi.

Ashley : 2'nizdende çok özür dilerim , size bunları yapan bendim.Yapmak zorundaydım çünkü çünkü... 

Tam diyecekken telefonu çaldı ve koşup siyah bir arabanın içine bindi ve gitti.Bunda bir iş vardı ve ben bunu çözecektim!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"GÖRÜNMEZ BEDEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin