Günün 3. bölümüdür ilk ikisini atlamayın 💖
Dağın yamacında sırtımı Askar'a dayamış otururken bir türkü tutturmuştum. Türkü söylememi seviyordu.
" Belik belik olmuş huri kızları
Hiçbirisi sultanıma benzemez
Gönül kimi severse odur güzeli
Hiç birisi sevdiğime benzemez ..""Canımın içi."
Derin bir nefes aldım. Sevilmek ne kadar güzel şeydi böyle.
" Askar, hiç diğer evreni özlüyor musun?"
Saçlarımı koklalarak bir öpücük kondurdu.
" Hayır Alim. Benim özleyeceğim yegane şey sensin. Orada hep yaşamak için mücadele ettim. Kan döktüm , savaştım. En kötüsüde yapayanlızdım. Kafam karışmıştı. Deliliğin eşiğinde geziyordum. Ta ki sen çıkagelene kadar. Sen beni kurtardın.
Ama tüm bunlardan gocunduğumu düşünme. Sen benim kaderimmişsin. Kaderime ulaşmak için bu yollardan geçmem gerekiyormuş demek ki. Sana vardım ya gerisi önemli değil.
Yerimde yurdumda Ali'dir benim."
Yine içim ısınmıştı avuç içlerini öptüm.
Bazen içimi anlamsız bir korku sarıyordu. Bu kadar mutluluk mümkün olamazmış gibi geliyordu. Elimden uçup gidecekmiş gibi hissetmekten alıkoyamıyordum kendimi." Askar içimi huzurla doldurdun. Sanma ki ben burada günlük güneşlik yaşıyordum. Yetimim ben. Bir anam vardı bir de Samir. Sen gelene kedar hep böyle olacak sanırdım. Artık tam hissediyorum. Seninle tam hissediyorum."
Aklıma gelen şeyle yanaklarım kızardı.
" Askar bir şey daha diyeceğim ben sana"
Benim utandığımı anlayıp yüzümü kendine doğru çevirdi.
"Alim ne diyeceksin ki yüzün kızardı böyle. Seveyim mi seni onu mu istiyorsun?"
Ciddi bir şekilde konuşunca kafamı çevirdim.
" Saçmalama Askar. Ben onu mu dedim şimdi. Başka bir şey diyecem."
" Söyle Alim?"
Yutkunup önüme döndüm.
" Vazgeçtim demeyeceğim."
Artık çok geçti. İçine kurt düşmüştü bile.
" Alim. Korkutma beni. De hele ne diyeceksen. Gizleme benden güzel yüzünü."
" Sen hiç ileri gitmek istiyor musun? Yani belki bir kadınla olsaydın...."
Hiddetle sözümü kesti. Kaşları çatılmıştı. Sesi kaskatıydı.
" Alim senin ağzın ne der! "
" Özür dilerim öyle demek istemedim."
" Ama dedin."
Benden uzaklaşıp ardını döndüğünde yine bana küstüğünü anladım. Gönlünü almak için utangaçlığımı bir kenara atmam gerekecekti. Son söylediğimle ayıp etmiştim gerçektende.
" Askar'ım dön hele."
Beni ikiletmeden bana dönüp ellerimi ellerinin arasına aldı.
" Ben yaradanın kelamını iyi biliyorum. Beraber okuyup öğrenmedik mi biz bunları."
Evet beraber öğrenmiştik. 3 yıl önce Askar'la beraber okuma yazma öğrendikten sonra Kuran okumasını da öğrenmiştik. Bununla da kalmayıp mealini arayıp bulmuştuk. Hocalara sorup öğrenmiştik. Namazlarımızı bile beraber kılar olmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKGÖZ -GAY-
FantasyTamamlandı... Ali adında bir çobanın ve Tekgözlü bir devin hikayesi. Fantastik bir hikaye. Hikaye iki erkeğin arasında geçmektedir ona göre okuyun. bxb 30.05.21