Emir'in ANLATIMIYLA
Açlığın verdiği etkisiyle bütün menüdeki herşeyi sipariş verip yiyebilirim çünkü neden olmasın,Aley,Berkay ve Hande konuşurken onlara katılamıyorum çünkü açım ben menüye bakarken masada ani bir sessizlik oluştu masadaki herkesin bana baktığını hissedebiliyordum bunu hissetmemle kafamı kaldırdım 'ne bakıyorsunuz?.' der gibi bakmaya başladım derin bir sessizlik ardından Berkay söze girdi.
"Olum menünün içine düşücen neredeyse."
"Hahaha çok komik açım ben hani nerede bu garson garson" diye bağırdım ve masaya 2 tane garson geldi ne yemek ve ne içmek istediğimizi sordu hepimiz yemek ve içeceklerimizi sipariş verip gelmesini bekledik o sırada Hande'nin bir fotokopi kağıdı çıkardığını gördük herkes 'bunlar ne?.' der gibi bakıyordu.
"Bunlar yabancı numaranın bize attığı mesajların kopyası telefondaki bütün mesajları sildim."
"Neden?." Diye sordu Berkay,bence sormakta gayet haklıydı Aley ve bende onu onaylarcasına başımızı sallayıp Handeye geri döndük ve Hande konuşmasına devam etti.
"Çünkü birisi yada birileri telefonumuzdaki verilere ulaşmaya çalışabilir bu riski göze alamam bu yüzden de bir kopyasını çıkardım şimdi Berkay telefonundaki o mesajları silmeni istiyorum."
"Tamam,siliyorum" masanın üstünden telefonu alıp mesajları sildi bu sefer gözler Aley ve bana kaymıştı.
"Yine ne var?." Dedi Aley bu kız benim iç sesim olabilir mi acaba? diye her ne kadar düşünsemde düşüncelerimden sıyrılıp hemen aynı soruyu bende sordum.
"Niye vampir görmüş masum köylü gibi bakıyorsunuz ne oldu?"
"Sizinde telefonunuzda ekran görüntüleri var onları silmenizi bekliyoruz." Diye söze atladı Hande büyük bir bıkkınlık iç çekerek telefonlarımızı çıkarttık ve mesajları sildik masada yaklaşık 5-10 dakika sessizlik oluştuktan sonra sessizliği bozan Berkay oldu.
"Siz ikiniz sabah birşey mi içtiniz?."
"Yo ne alaka?." Diye sordu hemen Aley bu kız kesinlikle benim iç sesimdi ona onay verircesine başımı salladım ve Berkay'a dönerek.
"Ne alaka abi şimdi?." Diye sordum.
"Ne bilim kafanız pek çalışmıyor gibi duruyor da." Dedi Berkay o sırada yemeklerimiz geldi kafamla yemekleri işaret ederek tekrardan Berkay'a döndüm ve.
"Sabahtan beri aç olduğumuzdandır." Dedim şahsen ben açtım Aley'e bakınca onunda aç olduğu yemek yeme şeklinden belliydi.
BERKAY'IN ANLATIMIYLA
Yemeklerimizi yerken gözüm anlık Emir'e ve Aley'e kaydı suratırımı büzüştürerek Hande'ye döndüm oda benim ona baktığımı anlayınca kafasını bana çevirdi bende kafamla Emir'leri göstererek yüzümü tekrar buluşturdum,masadaki sessizliğin ve bu görüntünün ardından Hande artık dayanamicak bir hale geldiği çok belliydi ki bunu anlamak hiçte zor olmasa gerek,Hande hemen konuşmaya başladı.
"Oğlum az sakin yiyin şu yemeği yemek mi sizi yiyor sizi yemeği yiyiyorsunuz belli değil."dedi anlık boşluğuma denk gelmesiyle kıkırdamaya başladım her ne kadar Emir'in öldürücü bakışlarına maruz kalsamda komikti yani napim.
HANDE'NİN ANLATIMIYLA
Herkesin yemeği bittikten sonra birer kahve söyledik ve artık konuya girişme vaktimizin geldiğini anladık ben fotokobi kağıtlarını düzenlerken masada derin bir sessizlik oluşmasının ardından herzaman ki gibi sessizliği bozan Emir oldu.
"Yav hep böyle sessiz sessiz oturucakmıyız acaba?."
"+1 Kesinlikle katılıyorum" diye onay vermişti Aley bunlar tam ruh eşi gibi olmuştu birbirlerinin iç sesleri gibi.
"Evet artık bu kadar yeter ben diyorum ki size ulaşmamı söyleyen numaranın engelini kaldırayım en azından bir şeyler öğrenebiliriz ne dersiniz?." Dedi Berkay tam yerinde artık bencede bu olaya el atmanın vakti gelmişti kesinlikle şimdi sıra bizde artık bu olaya el atmamız gerekiyordu.
"Kesinlikle bence de engelini kaldırmalısın."
"Aynen kanka kaldır arkandayım bro" anlık bir yükselmeyle sandalyeye çıkıp bütün dikkatleri üzerimize çeken Emir,Emir'e in ordan napıyorsun dayak yiyeceksin şimdi bakışları atıyorduk ki artık bakışlarımızı farketip inmişti ardından "Pardon biran gaza geldimde" diyip gülmeye başladı cidden komiktide.
Herneyse kim yada kimlerin bu mesajı attığını bulmak için ilk adımı atmaya başladık bile Berkay masadaki telefonunu alıp engelini kaldırmak üzere harekete geçti ve engelini kaldırdı.
BERKAY'IN ANLATIMIYLA
Artık bir yerden başlamamız gerektiğinin farkındaydık yani sadece Hande ve ben farkındaymışız gibi gözüksede hepimiz farkındaydı engelimi açmak için WhatsApp a girdim ve engelimi kaldırdım.
Berkay:Hey baksana bi?.
545 *** ****:Engelim kalkmış buyur?.
Dırırırırım acaba ne konuşacaklar en heyecanlı yerinde böldüm çünkü neden olmasın MSHAOQNQIWKWOAKWJSJS
NEYSE BÖLÜM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİMM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:08
Teen Fiction-530*******:Eğer dediklerimi yapmazsan büyük bir derde girmiş olursun. Hande:Kimsin?. -530*******:BİR DÜŞMAN DİYELİM :) Hande:Dalga mı geçiyorsun kiminle uğraştığının farkında değilsin sanırım :).