Berkay:Bu kadar yeter artık konu hakkında bilgi edinmek istiyoruz!.
545 *** ****:Peki Berkay soru sor cevabını al ama dikkat et herşeye cevap veremem.
Berkay:Kimsin sen adın ne?.
545 *** ****:Sana sadece baş harfimi verebilirim.
Berkay:VER O ZAMAN!?.
545 *** ****:Ç.
Berkay:Ç mi ç ç ç ç ile başlayan bir isim seni tanımıyorum.
Ç:Evet tanımıyorsun.
Berkay:Peki bu konunun babamla ne ilgisi var?.
Ç:Berkay Baban hakkında olan bilgileri benden değil başka bir yerden öğreneceksin?
Berkay:Tamam ama NEREDEN?.
Ç:2 Gün sonra sana bir mesaj gelicek ve bu mesajla herşey ortaya çıkacak o güne kadar hiçbir şey söyleyemem.
Berkay:Sen nereden biliyorsun geleceğini sen sende mi onlardansın dalga mı geçiyorsun bizimle!?.
Ç:Berkay afedersin ama çok salaksın sence onlardan biri olsam sana bunları söyler miyim?.
Berkay:Peki o zaman bunları nereden biliyorsun?.
Ç:Söyleyemem.
Berkay:YETER BE YETER BIKTIM!.
Ç:Şimdiden bu kadar bıktıysan ileride neler yaşarsın tahmin bile edemiyorum.
Berkay:NE DEMEK İSTİYORSUN?.
Ç:Zamanı gelince anlarsın ama o zamana kadar TEKRARDAN SANA BOL ŞANS BERKAY :).
Berkay:SON KEZ SORUYORUM NE DEMEK İSTİYORSUN?.
*BU KİŞİYE MESAJ GÖNDEREMEZSİNİZ*Berkay:Hey ortaya laf atıp öylece gidemezsin!.
*BU KİŞİYE MESAJ GÖNDEREMEZSİNİZ*Berkay:SİZİN KİM OLDUĞUNUZU MUTLUKA ÖĞRENİCEZ O ZAMAN DA BİZ SİZE BOL ŞANS DİLİCEZ :)
*BU KİŞİYE MESAJ GÖNDEREMEZSİNİZ**Bölüm biraz kısa oldu ama olsun MSHQIQKWJWLWJWKJW*
*UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR🧸💖*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:08
Jugendliteratur-530*******:Eğer dediklerimi yapmazsan büyük bir derde girmiş olursun. Hande:Kimsin?. -530*******:BİR DÜŞMAN DİYELİM :) Hande:Dalga mı geçiyorsun kiminle uğraştığının farkında değilsin sanırım :).