Bölüm 8

6 1 0
                                    

HANDE'NİN ANLATIMIYLA

Hiç birimiz ne yapacağımızı bilmiyorduk,hepimiz kafasında birçok soru işaretleri vardı kimin attığını bilmediğimiz mesajlar ardı bitmek bilmez soru işaretleri hepsinin cevabını arıyorduk,ne yapacağımızı hakkında hiçbir fikrimizin olmaması beni aşırı derece de sinirlendiriyordu.

"Artık kalkalım ve eve gidelim fazlasıyla oyalandık." Vay be bunu söyleyen kimdi biliyor musunuz Emir di.

"Sen ciddi konuşabiliyor muydun ya?." Dedi bir anda Aley.

"Tabiki kızım ne sandın sen beni."

"Bu kadar yeter hadi kalkalım nereye gidiyoruz?."

"Bize gidiyoruz siz arabayla arkadan bizi takip edin direk eve geçeriz." Dedim.

"Tamam hadi çıkalım."

                           *ARABADA*
Emir:Ben var hiçbir şey anlamamak sen var beni anlamak çünkü ben seni anlamamak.

Berkay:Emir kardeşim çikolatalı sütü fazla mı içtin ne yaptın?.

Emir:Yok be ne fazla içicem canım.

Berkay:Ne bilim kendine bir türlü gelemedin.

Emir:Yok fazla yemedim daha eve gidip cocopops yicem.

Berkay:Yuh Emir yuh.

                                * HANDE ARIYOR*

Hande:Berkay Aley tutturdu cocopops da cocopops diye markete uğruyoruz.

Berkay:Of Emir de aynı bende seni arayacaktım tamamdır.

Hande:Görüşürüz o zaman.

Berkay:Görüşürüz.

                                 *MARKETTE*
Emir:Çikolata toplu cocopops istiyorum ben.

Aley:Bende.

Hande:Yeter alında çıkalım artık.

Berkay:Harbiden hadi.

Emir:Ya bi durun aaa Aley bak oyuncaklı cocopops var.

Aley:Bakim aa bundan alalım.

Hande:Bu sefer de oyuncak kavgası yaparsınız.

Aley:Yoo yarıya böleriz.

Berkay:Yarıya bölücekseniz niye alıyorsunuz gün gün değişimli kullanırsınız.

Emir:Evet evet hadi bunu alalım.

Hande:Tamam hadi kasaya gidelim artık yeter.

                              *KASADA*

Kasiyer:13,90

Hande:Tamam o zaman şur-

Berkay:Buyrun burdan alın.

Kasiyer:Peki buyrun para üstünüz.

Berkay:Teşekkürler iyi günler.

HANDE'NİN ANLATIMIYLA
   
     "Berkay neden böyle birşey yaptın?."dedim anında kaşlarını çattı "Senin ödemene izin vereceğimi sandıysan yanılmışsın çünkü böyle olamaz." tamam biraz da olsa bu centilmenliği yüzümü gülmeye neden oldu.

"Hadi ya hızlı sür biraz" eve gidene kadar başımda hızlı sür diye diye kafamda artık yankı oluşuyordu "Tamam işte gidiyoruz ya ne acelen var Aley?." Diye sordum "Ya oyuncağa bakmak istiyorum." Beklediğim bir cevap olduğu için hiçte şaşırmamıştım.

                                      *EVDE *

Hande:Buyrun geçin.

Emir:Of çok karanlık burası ışık nerede?.

"Tam o sırada bir düşme sesi geldi hemen ışığı yakıp arkama baktım tahmin ettiğim gibi Emir yere yapışmıştı."

Emir:Aaa bacağım ya bu koltuğu kim koydu buraya bunun burda ne işi var?.

Aley:Kusura bakma Emir senin düşeceğini bilmiyorduk.

Berkay:Kalk ya kalk Emir aynı çocuk gibisin.

Emir:Benim suçum ne ya onu buraya koyanda kabahat.

Berkay:Aynen Emir aynen ben çarpmadım o çarptı de bide tam olsun.

Hande:Neyse oturalım buyrun.

Berkay:Evin güzelmiş.

Hande:Teşekkürler.

Aley:Cocopops nerede?.

Emir:Evet nerede?.

Berkay:Tekli koltuğun üstünde.

Aley:Ay durun şunu açalım.

Emir:Hadi ay çok heyecanlandım.

                               *PAKETİ AÇAR*
                  *PAKETTEN ÇIKAN OYUNCAK*

                               *PAKETİ AÇAR*                  *PAKETTEN ÇIKAN OYUNCAK*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Emir:Aaa möcük anam tipe bak.

Aley:Ama bu çok tatlı.

Emir:Aley bu benim olsun mu ben sana yenisini alırım söz lütfen.

Aley:İyi tamam olsun ama yenisini isterim bak söz verdin.

Emir:Tamam söz,anam çocuğum bu benim çocuğum bakın ne kadar çok benziyoruz.

   "Üçümüzde kendimizi gülmemek için zor tutuyorduk ama bu pek mümkün değildi."

Emir:Neye gülüyorsunuz ya?.

Aley:Hiç hiç birşey çok benziyorsunuz adı ne peki çocuğunun.

Emir:Benekli.

Aley:Vay güzelmiş.

Emir:Durun tanıştırayım bu Hande Halan,bu Berkay amcan,buda Aley halan.

Herkes:Memnun olduk Benekli.

  Ufak tefek kıkırdamalar bittikten sonra artık konuya girmenin vakti geldiğini düşünüyordum tam konuşmaya başlayacakken bir ses duyuldu ses tanıdık bir sese benziyordu arkamızı döndükten sonra onunla karşılaştım çocukluk hayallerimi yaşamama izin vermemiş o adamla babamla.

"Ne işin var senin burda?." Dedim yüksek sesle herkes ama korkuyla bakıyordu çünkü bir elimde silahım vardı. "Seni görmeye geldim." 

"Hangi yüzle beni görmeye geldin acaba hangi yüzle ne istiyorsun benden defol git hayatımdan defol!."

"Beni bir dinle lütfen sadece bir şey diyip gidicem."

"Ne var söyle?"

"Senin bir abin var."

"Ne saçmalıyorsun sen!"

Kod Adı:08Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin