Selamlar..
Nasılsınız asklarim💍
Bu arada 100 okunma olmuş cidden çok teşekkür ederim 🫀
⛓iyi okumalar⛓...Umarım önerdiğim şarkılara bakıyorsunuzdur yoksa kırılrm wişpqkdösp
Ve evet medyada Tuana askm var💍😫
______________________________________________________________________________________________-Bir sonraki gün-
Tuana'dan
Genelde uykuya düşkün bir insanımdır ama bugün yürüyüşe çıkacaktım o yüzden tam 6 gibi kalkıp giyindim ve yaklaşık 1 buçuk saatten oluşan yürüyüşüme başladım bu arada ben Tuana Naz Tiryaki..Babam yaşıyor fakat annem'i 10 yaşında kaybetmişiz herneyse o gün bugündür anne özlemi çeken bi insanım ama genelde pek belli etmem..birazda babamdan bahsedeyim.Babam bir moda evi işletmekte kimi zaman beni manken olarak kullanmak istediği oluyo ama müsade etmiyorum..Dünden önce de Ak şirketiyle bir işe imza atmış bulunmakta..kendisi ben ve babamda böyleyiz işte..Bu arada size birazda dün olanlardan bahsedeyim..
𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤
Naz:Adım tamamı ile Tuana Naz..
Çağan:Hoş bi ismin var..
Dedi Çağan ve hafif narin bir şekilde Tuana diye tekrarladı iki kez..
Tuana:Artık bence evlere dağılma vakti geldi..
Çağan:Nasıl?
Tuana:Evime bırakabilir misin demek istiyorum!
Çağan:Yoo bugün bizde kalacaksın?!
Tuana:Manyak mısın? Babam merak eder delirdin iyice!
Çağan:En fazla ne olabilir ya?
Tuana:Off Çağan!
Çağan:Nazlanma Ya!
Tuana:İyi!
-1 saat sonra-
Çağan:Geldik in bakalım..
Çağan'dan
Tuana'dan ses gelmeyince yan koltuğa baktığımda uyuyan masum bi kız görmeyi beklemiyordum..
Çağan:Uykucu seni!
Diye mırıldanırken bir yandan da Tuana'nın çantasını sırtıma takıyordum..
"Şimdi sıra sende ama biraz bekleyeceksin" dedim ve evin zilini çaldım. Çok şükür ki kapıyı açan Yağız'dı..Çağan:Tam aç şu kapıyı!!delirtme beni Yağız..
Yağız:Niye?
Çağan:Yağız dediğimi yap sadece getirmem gereken birşey var!
Yağız:İyi be!
Yağız'la didişdikten sonra ön koltukta oturan ve uyuklayan Tuana'ya yöneldim..kafasını çarpmasını engelledikten sonra narince kucağıma aldım ve ayağımla kapıyı kapattım..
Yağız:Vaay siz çapkınlık yapar mıydınız Çağan Bey?
Çağan:Kes sesini Yağız! Kız uyanacak şimdi..
Yağız:Tamam siz odaya geçin yengeyle..
Çağan:Kes lan!
Yağız:Şaka yapmaya gelmiyor sanada geçin salona hadi üşüyecek kız..
Diye sitem etti. Yağız bende oyalanmadan hemen salona geçip koltuklardan birine Tuana'yı bıraktım boynu tutlmasın diye de klimayı kapatıp boynunun altına yastık koydum..arkamı döndüğümde ise beni sırıtarak izleyen bir kıvırcık gördüm ya sabır sanki kendi hiç eve kız sokmadı!
Yağız:Yengeyi baya düşünüyorsun bakıyorumda..Ben olsam böyle şeyler yapmazsın ama..
Çağan:Seni niye ben düşüneyim Leya'n düşünsün seni!
Yağız:Yastığı geçiririm sana!Leya benim hiç birşeyim değil!Yani şey sadece arkadaşız..
Çağan:Ben çok gördüm böyle arkadaşız ayağına yatıp işi pişirenleri..
Yağız:Ya bi s1kt1r!
Çağan:Alınıyorum ama..
Yağız:Napayım!
Çağan:Mutfağa gidiyorum içecek?
Yağız:İsterim ama ne var ki içecek olarak?
Çağan:Gel beraber bakam..
(Bu arada bu hastaneden sonra olanlar anlamayan varsa diye söyleyeyim)
Biz mutfağa geçtikten sonra 10 dakika sonra yanımıza gelen Gülçin'i gördüm.
Gülçin(H):Efendim rahatsız etmiyorsam birsey sorabilir miyim?
Çağan:Tabi Gülçin..
Gülçin(H):Ee salonda bi kız gördüm d-
Yağız:Abimin sevgilisi o!
Dedi sırıtarak Yağız..
Çağan:Yok öyle birşey Gülçin abla..Bu hıya-yani bu kıvırcıkla benim okuldan arkadaşım olur kendisi..
Gülçin(H):Anladım efendim ben hani anneniz veya babanız görürse sıkıntı çıkmasın diye şey ettim..
Çağan:Çıkmaz çıkmaz merak etme sen..
Gülçin(H):Peki Çağan bey..İyi geceler..
Gülçin abla gittikten sonra Yağız konuşmaya başladı.
Yağız:Ulan biz daha sabah demedik mi bu kadına bey deme diye!?
Çağan:Yapacak birşey yok..Hadi geçelim salona..
Biz salona geçtiğimizde Tuana'nın yeni yeni ayılmaya çalıştığını görmem ile yüzümde bi tebessüm oluştu..
Yağız:Günaydınn Yengeeğ!
Bu çocuğun büyük olasılık sorunu vardı..hayır bi insan niye bastıra bastıra "Yenge" der ki.
(Pislik olsun diye canım qwişkwis)
Tuana:Yenge mi?Çağan ne saçmalıyor bu çocuk ayrıca kim bu çocuk?!
Dedi. Tuana sinirliydi mimiklerinden gayet belli oluyordu.
Çağan:Sakin ol..
Dedim ve yumuşatma amacıyla göz kırptım..
Çağan:Bu Yağız..kendisi benim kardeşim olur senle yaşıt hatta senle aynı sınıfta Tuana..
Yağız bu da Naz bahsettim zaten yani Tuana Naz..Yağız:Bu o Naz mı?Oha sende var ya az değilsin..
Çağan:Lan!!
______________________________________________________________________________________________
Gecede bi bölüm gelir aşklarım..
Umarım beğenmişsinizdir💍
İlgilendiğiniz veya hoşunuza giden bir spor dalı var mı?⛸
Benimki yorumlardaVote:7
Yorum:15Sizleri seviyorum görüşürüz🧋