Bugün çok aktifim bebişlerim..
Şarkı önersenize yaa..
😻
Neyse asklarim size ✨İyi okumalar✨
______________________________________________________________________________________________Tuana:Bu saçma sohbete tanık olduğuma göre ben kaçar..
Çağan:Bugün sözleştiğimiz gibi burda kalıyorsun tatlım!!
Sinirliydim hemde aşırı sinirliydim o yüzden öfkeme yenik düşüp tutma amaçlı elim Tuana'nın koluna gitti ve kaptığım gibi kızın kolunu iyice sıkmaya başladım..
Tuana:Ç-çağan bırak kolumu..
Yağız:Abi sal kızın kolunu..sakin ol bi!
Tuana:Yağız bi çıkar mısın 5 dakika..
Yağız:Niye?
Tuana:Ya bi çık işte..
Yağız:İyi mutfaktayım ben birşey olursa seslenmen yeter..
Tuana:Tamam sağol.
Tuana'dan
Yağız'ın çıkmasıyla beraber asla yapmayacağım ama mecbur olduğum o şeyi yapmaya yeltenmiştim bile..
Çağan'dan
bir çift sıcak dudağın dudaklarıma bastırılması ile yüreğim ısınmış karnımda garip bir his vardı ama bi
r yandan da şaşkındım yavaş yavaş elimin arasında olan o kolda ellerimden kayıp gidiyordu..aynı o sıcak dudakların dudaklarımdan ayrılışı gibiydi.Tuana:Çağan özür dilerim ama yapmam gerekiyordu..
Çağan:Tamam sorun değil ben bi tuvalete gidip gelicem..
Tuana:Peki..
Yağız:Tuana ne oldu Çağan'ın morali bozuk gibiydi..bozulmuş gibiydi.
Tuana:O sana anlatır zaten ben eve gideyim..
Yağız:Peki..
𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐄𝐧𝐝
Cidden onu öptüğüme inanamıyordum..
Umarım unutmuştur umarımm..diye iç geçirirken saatin 8'e 15 dakika kaldığını gördüm ve hemen evi dönüş yolunu adımlamaya başladım eve geldiğimde ise klasik işlerimi hallettim..ve bu seferde okula gidiş yolunu adımladım..Eveet hiç arkadaşım olmayan o okula gelmiş bulunmaktaydım..
Yanıma gelen kıvırcık çocuk ile renkli gözlü..kumral kızı görmem ile yönüm onları buldu..
Yağız:Günaydın Tuana..
Tuana:Günaydınn
Yağız:Bak Tuana bu Leya..Leya bu da aynı şekilde Tuana..
Leya:Selam
Tuana:Merhaba..
Yağız:Kızlar siz burda bi kalın..Ben bi Çağan'a bakayım..
Leya:Tamam..bizi de haberdar et..
Yağız:Tamam..güze-yani Leya..
~~
Yağız:Ya hayır anlamış değilim ne oldu ki dün gece salonda aranızda..Leya:Tuaanaa?!
Tuana:Ha? Yani şey efendim..
Leya:Oho kızım uçmuşsun sen?
Tuana:Ya daha fazla içimde tutamayacağım..
Yağız:Neyi?
Tuana:Bakın söyleyeceğim ama ne çok tepki vermek yok ne abartmak yok ne de ikiniz arasından başka birinin yanında konuşmak yok..özellikle sen Yağız abartma lütfen..
______________________________________________________________________________________________
Biraz hızlı bi yazarım biliyorum normalde daha farklı şeyler yapıcaktım ama elimden gelen bu..onu yapsam yüreğiniz ağzınıza gelirdi..
Umarım beğenirsiniz💍
Vote:6
Yorum:18