Ballarım 2. Kitabım yayımda isteyen bakabilir ve yorum da yapın lütfen..
🥲💗Medya mükemmel bu arada ağağağ
______________________________________________________________________________________________Leya:Şimdi bebeğim..bugün dedikodu günü hem sen hem ben içimizdeki kurtları dökecez..
Leya'nın bu dediğine gülüp geçmiştim ama o ciddi görünüyordu..
Leya:Ne yani..inanmıyor musun oğlum ben sen benle tanıştığından beri bu anı bekliyorum pislik seni..
Tuana:Özür dilerim aşkım ben bilmiyordum..
Leya:Hıh küsüm sana..
Dedi ve gülmeye başladı Leya..onun ardından bende gülmüştüm ve ortaya benim kaskatı kesilmemi sağlayan bi soru atmıştı..
Leya:Aşkım..sen Çağan'dan etkileniyor olabilir misin?
Tuana:Ne!??
Leya:Ne..ne?! Oğlum ne bileyim çok garip davranıyorsun onun yanında..
Tuana:Nasıl davranıyormuşum?
Leya:Yani ne bileyim çok öncedendir tanıyormuşta yanlış bi hareketi olmuş gibi böyle tripliymiş gibi davranıyorsun..
Tuana:Çünkü onla adam gibi bir tanışmamız olmadı Leya..ve tripli olmamın nedeni o gün partide bana çok ağır şeyler söyledi..
Leya:Anla-
Tuana:O zaman soru sırası bende?!ya sen Yağız'dan etkileniyor musun..
Leya hemen üslubunu düzeltip konuşmaya başladı..
Leya:Yoo..neyini sevicem ben o çapkının..
Tuana:Aynen bebeğim..gözlerinde öyle diyor zaten..
Leya:Offf tamam belki bi nebze hoşlaşıyor olabilirim minnacık çekici buluyo olabiliri..
Tuana:Benim kızım büyümüşte aşık mı oluyor..bunları da mı görecektim ya Rabbim..
Leya:Uff Tuana su-
Tuana:Bahsetsene Leya aşık olmak aşk nasıl birşey..
Leya:Hmm..Mesela onun yanında her an tebessüm etmek..o mutlu olduğunda sen üzgün olsan bile mutlu olmak..veya en küçük hareketinde karnında "kelebek etkisini" hissetmek..
Leya:Neden sordun..
Tuana:Bilmem belki bi gün işime yarar..
Leya:Anla-
Tuana:Leya aşkım ben acıktım..
Leya:E pizza söyleyem..
Tuana:Ağağağ çok iyi olur..
Tuana:Şeyy-bir de cigkofte söyleyebilir misin aşkım..
Leya:Ayy yeterki sen iste bebeğim..
~~
Leya:Sıra geldi çiğköfteye..☎️
Leya:Alo
X:Buyrun hanımefendi..
Leya:Iıı..Ben çiğ-
Demeden gülmeye başladı leya..nedensiz gülmüştü..
X:Bana mı güldünüz?!
Leya:ha-yo-yok estağfurullah..niye size güleyim arkadaşıma güldüm de..
X:Anladım..
Leya:Şey ben 1 buçuk porsiyon çiğköfte sipariş edecektim..yanında yeşillik ve lavaş sos vb. Şeylerde gelirse sevinirim
Dedi leya ve adresi verdi..
~~
Tuana:Oğlum niye gülüyorsun..
Leya:Ben sanki çok isterdim gülmeyi bi anda koptum işte..
Leya:Herneyse soru sormaya devam ediyorum..
Tuana:Bence tıkınırken sohbet edelim..
Leya:Olur..
~~
Tuana:Ya bu filmlerdeki sarışınlar niye hep aptall..!
Leya:Kızım gitme o odaya..
Tuana:Offf sal-
Ben kıza sövmekle meşgulken kapı çaldı yemekler gelmişti..
Leya kapıya bakmıştı..Leya:Pizzaalar!Gel bana yardım et..bir işe yara azcık kızım benim
Tuana:Peki Leya annecimm...
~~
Biz yemek yerken bir anda ışıklar gitmişti..ve alt kattan sesler geliyordu..Leya:AAAĞ!İZLEMİCEKTİK O FİLMİ
Tuana:Leya bebeğim sakin birşey yok..
Leya:Ya Tuana Yağız'ı falan ara lütfen..baş edemezsin sen!
Tuana:Tamam arıyorum sakin..
☎️
Yağız:Leya güzelim..
Tuana:Yağız benim Leya'nın telefonundan aradım..
Yağız:Ne oldu Leya'ya birşey falan mı oldu
Tuana:Ya hayır ama büyük bir problemimiz var..eve hırsız girdi galiba şuan alt katta kesici alet veya silahı olabilir diye aşağıya inemiyorum artı olarak Leya çok korkuyo acil gelmeniz lazım..
Yağız:Tamam kapat geliyoruz..
Yağız'dan
Yağız:Lan Çağan uyan..
Çağan:Hııh ne var?
Yağız:Leya'nın evine hırsız girmiş!
Çağan:E git kurtar Yağız banane?!-Lan Tuana'da Leya'larda kalk lan kalk!!
~~
Yağız'dan
Leya'nın evinin anahtarı bende vardı..olabildiğince en düşük ses tonuyla kapıyı açtım açar açmaz Çağan çok sessiz bir şekilde hızlı bir tempo ile içeri ilerledi..ve bir vazo alıp hırsızın kafasına geçirdi..
Yağız:Maskesini çıkar maskesini!
Çağan:tamam!
Çağan maskeyi açtığında adeta kanı donmustu ben ise şoklar içindeydim..bu, bu Kutay'dı..bir diğer deyişle Çağan'ın eski sevgilisinin katili..
Yağız:Çağan, Çağan kendine gel! Şimdi yukarı çık kızlara bak bende polisi arıycam..tamam?
Çağan:Hıhı..tamam
______________________________________________________________________________________________
Merhabalar
Cok sıkılıyorum ya..
😫
Eee sizce bölüm nasılll
Satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin🥲
Vote:12
Yorum:17