sekiz'

2.8K 125 89
                                    

Uyku tutmuyo bende bölüm yazayim dedim..çünkü benim bebişlerim dün bölümsüz kaldı..😋🥲
Bu arada elimde yabancı song olmamak ben aglamak..ve bisey daha var medyadaki manyaklar benim kedilerim değil malesef ki ama olsn isterdim çok tatlılar.
Yazı yazdığım kolum ağrıyor lan aaa..yanlız yorumlarınızı elimden geldiğince okumaya çalışıyorum bir kaçınız var öyle güzel yorumlar yapıyor ki..sizi yerimm😫

______________________________________________________________________________________________

Çağan:Bak Yağız küçükken de böyle şımarıktın her bir şeye atlardın küçüklüğüne verir susardık..Ama artık büyüdün!Saçma salak haraketler yapmayı ke-

Yağız:Çok uzattın sanki ya..

Çağan:Bak Yağız benim tepemin tasını attırma çocuk!

Yağız:Ee?

Çağan:Dayak mı istiyorsun lan!

Yağız:Ben dayak yemeyi severim ama önce yediğim dayağın bi manası-

Yağız'dan

Ben sözümü bitiremeden darbe almıştım bi kere hissedebiliyorum burnumdan sıcak bi sıvı akıyordu..

Yağız:Konuş ne bu içindeki kin?!Çağan Efe Ak!

Çağan:Yağız Ak! Kes sesini yok sana karşı bi nefretim..

Yağız:Nefreti olmayan kardeşine bunu yapmazdı ama!

Çağan:Peki ya sen neyine tutuldun Tuana'nın?!çünkü eğer kardes olan kardeş olabilseydi dudaklarını abisinin dudaklarına mühürlüyen kızla oynaşmazdı!

Yağız:Merhametine..saf duygularına?

Çağan:Ne merhametini gördün de konuşabiliyon oğlum?!

Ülkü:Çağ-Noluyo be noldu size böyle?!

Çağan:Yok birşey atıştık biraz abi kardeş..geç sen içeri Ülkü biz gelicez birazda-

Ülkü:Saçmalama çocuğun ağzını yüzünü dağıtmışsın alacağın olsun ayıp ya!Gel buraya Yağız..Senle sonra konuşucaz Çağan Efe..!

Çağan'dan

Suçlu olan yine bendim anlaşılan sahi Yağız Tuana'nın kime karşı olan bi merhmaetini görmüş olabilir ki? dedim ve bende içeri geçtim..

Yanıma gelen bir adet Esat ile duraksadım..

Esat:Noluyo? Ülkü söyledi Yağız'ın ağzını yüzünü dağıtmışsın..birşey mi var?

Çağan:Ya yok..abi kardeş arasında ufak bi tartışma işte..

Ülkü&Yağız'dan devam

Yağız:Aah yavaş be kızım..

Ülkü:Hayır ben anlayamıyorum siz bu kadar neye tartışmış olabilirsiniz-Ha efendim?

Yağız:Acıtıyorsun yavaş yap şu pansumanı..ya da ver ben yapayım..

Ülkü:Olmaz bebeğim hem demişler terzi kendi söküğünü dikemez o yüzden dur az ben yapıyorum zaten..

Yağız:İyi!

~~
Leya:Ne oldu Çağan?

Çağan:Ben anlatıcam sana..

Ülkü:Tekrardan selam gençlik..şimdi biraz moraller bozulmuş bir iki kişi arasında o yüzden mükemmel bir oyunla geldim..
Şimdi ben buradaki herkesin adını yazıp bu cam nesneye koydum herkes burdan bi kağıt çekecek ve çıkan kişiyle 15 dakika kapalı bi odada durucak..

(Oyunun adını unuttum çaktırmayın)

Ülkü:Gönüllü olan-

Ülkü sözünü bitirmeden elimi yavaşça vazo gibi olan cam nesnenin içine soktum ve küçük bir kağıdı kaptım..

Ülkü:kimmiş?

Çağan:Esat..

Ülkü:O zaman sizi odaya alalım..ve bir çift daha gönderelim..

Esat:Çağan bebeğim beni yatağa atmazsın demi

Dedi Esat ve gülmeye başladı..

Çağan:Saçmalama lan!

Ülkü:Hadi hadi..evet Gönüllü var mı? E o zaman Ak'lardan devam edelim..Yağızcım?

Yağız:Tabii..

~~
Yağız:Leya..

Ülkü:Güzel o zaman sizi de odaya alalım?

Esat&Çağan

Esat:Noldu sizin Yağız'la aranızda yani neden bi anda öyle oldu..

Çağan:Bilmediğin konular var yaa..

Esat:E anlatta bilelim yani?

Çağan:Nerden başlayayım..

Esat:Basla 15 dakika var zaten..

Çağan:Şimdi Tuana'yı biliyorsundur yeni geldi..deprem olduğu gün dengesini kaybedip düşmüş ya..hastahaneye gönderildi hatta işte o zaman bende iyi mi diye bakmaya gitmiştim sonra da baya geç çıktık hastaneden tamam Elite yerlerde yaşıyor olabiliriz ama ne olacağı belli olmazdı o saatte bende eve davet ettim..

(Ahh Çağan ah..acaba davet mi ettin yoksaa kızı zorladın mi?)

Esat:Obaa ne ayaksın dostum..ee sonra

Çağan:Tuana uyuya kalmış arabada Yağız da benle dalga geçiyor işte eve ilk defa kız soktuğum için falan..Yenge menge diyo kıza..kız uyandı biz saçma sapan sohbet ediyoruz Tuana'da ben kaçar dedi ben o an sinirlendim koca ev kal işte..sinirle Tuana'nın koluna yapışmışım kızın da biraz canı yanmış Yağız'ı odadan çıkartmış sakinleşmem için şey yaptı işte..

Esat:Ney yaptı!?

Çağan:öptü..kendi dudaklarını ilk defa bana mühürlemiş belli oluyordu..

Esat:Ne..ayrıca ilk olduğunu nerden anladın abi..

Çağan:dudağıma bak anlarsın..

Esat:E niye şişti burası..

Çağan:Niye olucak ısırdı belkide heyecan şey yapmıştır kızı bilemeyecem..

Esat:Yanlız kızın değerini bil derim "First kiss" ni sana vermiş kız..

Çağan:Eyvallah süre doldu mu ona göre-

Ülkü:Dolalı 10 dakika oluyo Çağancım kim First kissini kime vermiş..

Esat:Ya bi kız Çağan'a bırakmış kendini işte aaa..ne kadar durdun üstünde..

Ülkü:İyi be..hop hop Çağan sen dur ben sana yeni eşini göndericem..

Çağan:Haydaa..

______________________________________________________________________________________________

Selamlar Günaydınlar😋

Nasılsınız canlarım

Bu arada kitap nasıl gidiyor💗

Vote:9
Yorum:17

Bbğ🧚🏻‍♀️

𝘀𝗲𝗿𝘀𝗲𝗿𝗶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin