Yeonjun
Şu an da Soobin'le karşılıklı oturuyorduk. Üzerimde hala gelinlik vardı. Dedim ki "Boyumuz aynı kıyafet ver de giyeyim." hiç bozuntuya vermeden "Tanımadığım insanlara kıyafet vermem." diyor. Peki sorabilir miyim zeki çocuk, acaba tanımadığın insanı niye evine getirdin? Pardon senin deyişinle 'kaçırdın'?
Gerçekten hayatımda bunun kadar gerizekalı bir insan görmedim. Hayır yani sen ne hakla eski sevgilinin düğününü basıp gelin olmayan gelini kaçırıyorsun? Hadi onu da geçtim, arabaya bindiriyorsun da duvağı açmak aklına gelmiyor mu? Bana "Sen kimsin?" diye sordu mal. Yeji buna nasıl katlandı acaba.
Yüzüme bakamadığı için telefonuyla ilgileniyordu, bende da fazla utanıp kızarmamak için tuvalete gittim. Bizimkilere gruptan yazıp Woo'yu buraya çağırdım. Bu beyinsizle aynı ortamda kalırsam IQ'um düşer.
Aynada son kez kendime baktım. Bir insana gelinlik bile yakışır mı? İleride düğünüm olursa karım yerine ben giyeceğim gelinliği.
Tuvaletten çıkıp tekrar salona gittim. Nasıl ev sahibi bu çocuk ya, insan ne istersin diye falan sorar koltuğa yayılmak yerine. Telefonu bıraktı ama yüzüme bakmıyordu. Onun yerine kendi haline bakarak yayılmayı seçti.
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama kapı çaldı. Şükürler olsun, dedim içimden. Woo geldi sonunda kurtaracak beni.
Fakat beklediğim gibi olmadı. Woo değil, 3 tane tanımadığım çocuk girdi içeri. Biri beni görür görmez kahkaha atmaya başladı. Soobin'in arkadaşlarıydı galiba. Uzun saçlı çocuk başıyla selam vererek yanıma oturdu.
"Selam ben Beomgyu, Soobin'in arkadaşıyım."
İsmini Woo'dan duymuştum ama yüzünü görmemiştim. Woo okuldaki herkesi tanır.
"Ben de Yeonjun. Memnun oldum."
"Bende. Neden hala gelinliklisin? Fakat şunu söylemek isterim gelinlik sana çok yakışmış."
Diğer çocuk hala gülmeye devam ederken, köşeden bana kötü kötü bakan 3. çocuğu gördüm. Bir de gel sik istersen.
"Aah şey... teşekkür etmeliyim sanırım. Yanımda kıyafet yok ve çok kötü durumdayım. Soobin'den kıyafet vermesini istediğimde vermemekte ısrar etti. Şimdi de böyle oturuyorum."
Soobin göz devirdi ve gülen çocuğa "Kai git odadan kendi kıyafetlerinin getir, benimkiler Yeonjun'a uzun olur boyunuz neredeyse aynı." dedi. İsmi Kai olan çocuk onaylayıp kıyafet almaya gitti. Yani kısaca "Benim kıyafetlerim sana büyük gelir" diyebilirdi ama öküz olduğu için hemen laf sokuyor.
Aklıma takılan bir soru vardı. Bunu Beomgyu'ya sormaya karar verdim.
"Neden aynı evde kalıyorlar? Sevgililer mi?" Eger sevgililerse Kai nasıl izin verdi eski sevgilisini düğününü basmasına? Soobin'in Yeji'ye takıntılı olduğu çok açık ve ayrıldıktan 1 yıl sonra bir erkekle çıkması da çok ironik.
"Hayır sevgili değiller, daha çok abi kardeş gibiler. 4'ümüz de Soobin'in evinde kalırız. Mesela benim de bu evde kıyafetlerim var. Fakat Kai ve Soobin arasında daha farklı bir bağ var. Kai bizden küçük olduğu için bazen evde rahat edemiyor. Bu yüzden Soobin'de kalıyor çoğu zaman. Başka bir şey yok yani."
"Anladım. Peki şey... Diğer çocuk? Karşımızda oturuyor ve bana garip bakıyor. Bilmeden bir şey mi yaptım?"
"Hayır tabii ki. Taehyun her zaman öyledir. Kızgınlığı sana değil Soobin'e. Kalabalık ortamlarda bulunmayı sevmez. Seninle alakalı bir şey değil."
Taehyun'u tanıyordum. Woo, Taehyun hakkında bir şeyler anlatmıştı. Bu 4lü arasında ki en zeki ve çalışkan kişiymiş. Çok arkadaş canlısı ama aynı zamanda içine kapanık ve utangaç biriymiş. Onunla 1 günde çok eğlendiğini söylüyordu. Bana kötülüğünün dokunmayacağının farkındaydım ama bana bakışından rahatsız olmuştum. Daha doğru bana değil Beomgyu'ya bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bride, yeonbin
Fanfictionsoobin: gelini kaçırdım ama doğru gelini değil. [2021de yazdigim bu ficin sorumlusu su anki ben degilim ozue dilerim bu cringe fic ixin okumayin iyi gunler]