25💍❤

602 46 48
                                    


yeonjun'dan

şu an çok garip bir ortamdaydık. şöyle ki yeji'nin -sözde- düğününün olduğu yerde bugün wooyoung ve san'ın düğününü yapıyorduk. fakat bu sefer gelinlik giyecek olan mağdur ben değilim.

salon oldukça sadeydi. her yer beyaz ve tonlarıyla süslenmişti. tek sorun şu ki wooyoung gibi birinin zevkine göre çok ama çok sade bir düğün salonu dekorasyonuydu. ben arkadaşımı birazcık tanıyorsam her yeri altın rengiyle dekore ederdi ama sanırım dekorasyon işini san halletmiş.

çok fazla kişi yoktu desem de inanmayın çünkü tüm suriye buradaydı. wooyoung okuldaki herkesi tanıdığı için görgüsüz gibi hepsini çağırmış düğününe. mal çocuk.

düğüne canım ablam yujin ile geldim ve geldiğim gibi bahiyyih yujin'i kenar çekti. işi biliyor bu kız.

normalde asla düğüne gelmeyecek olan beomgyu taehyun için geldi. çok kısa sürede beomgyu'nun bu kadar değişmesi fazla garip...

bir kere wooyoung ben -zorla- gelinlik giydim diye bana gülmüştü ve ben ona intikam soğuk yenen bir çiğköftedir demiştim hatırlarsınız. ve işte bugün intikamımı alıyorum. 1 ay boyunca bu gün için uğraştım. gelinlik buldum falan... wooyoung düzgünce hiç bir sorun olmadan evleneceğini sanıyor ama aslında gelinlik giyecek. ilahi adalet...

şimdi fark ediyorum düğün salonunda 1 değil 2 tane masa var. wooyoung gelinlik giyeceğini öğrenince masayı kırar diye mi 2 tane var acaba?

bir kaç dakika sonra gelin ve damat geldiler. müzik çalmaya ve alkış sesleri çıkmaya başladı. gelinlikli wooyoung ve simsiyah damatlık ile san... oğlum gelin olmuş...

bir de ne göreyim! arkada BEYAZ GELINLIKLI BIR SOOBIN!!?! fazla hayal kurdum sanırım gerçek olmuş.

o sıra kai'nin anırmasını duydum. soobin'e gülüyordu sanırım. sonra jeton düştü. kareli ya hani. WOOSAN CIFTI ILE CIFTE DUGUN YAPIYORUZ?!

soobin gelinlikle sahneye çıktı ve mikrofonu aldı.

"düğünümüze gelen herkese merhaba. anlaşıldığı üzere çifte düğün yapıyoruz. hayatımın aşkının dikkatini bir arkadaşımızın düğününde onu kaçırarak çektim. planı ben yapmıştım ve ona zorla gelinlik giydirmiştim. şimdi ise cezamı çekiyorum. sevgilim yeonjun sana bir evlilik teklifi edemedim biraz öküzüm çünkü ama seni seviyorum ve bu gelinliklere takık olan aptalla evlenmek istersin diye düşünüyorum. eğer cevabın evet ise masaya geçelim."

ağlıyom amina koyim.

dugunumuz varrRr

yeonjun:

gelini kaçırdım

ve bu doğru gelin...

soobin:

gelin oldum

ve hayatımın aşkı tarafından kaçırıldım...

___

___

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bride, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin