5💍

1K 91 42
                                    

"Woo, yeter artık sal beni!"

"Sal diyorsun da okula geç kalacağız salak bekliyorum hadi acele et!"

"Bıktım."

Dün yaşadığım utanç yetmezmiş gibi gecenin köründe Woo'nun instagrama attığı şeyleri gördüm. Şimdi ise bunun üzerine okula gidiyorum. Bıraksalar da kendimi yastıkla boğsam. İnsanların yüzüne bakacak yüzüm yok. Yeji cok ısrar ettiği için böyle bir işe kalkıştım ve şu an cok pişmanım...

Aşağıya inip arabaya bindim. Yüzüne bakmiyordum Woo'nun. Sinirliydim. O yaptığı shopun üzerine bir de Soobin yorum atmıştı. Ne bok yiyecektim ben simdi?

Okula girdiğimiz gibi bir kez daha pişman oldum. Bir günüm olaysız geçse olmaz mıydı?

Okulun her yerinde Woo'nun dün instagramıma attığı shop fotosu vardı. Çatıdan atlasam ölür müyüm?

Herkesin gözü üzerimdeydi ve ağlamamak için zor duruyordum. O sıra arkamdan gelen Soobin ve tayfasını da görmemiştim. Bir bebek gibi ağlamayacaktım, fakat gözlerim doluydu. Ne zaman sinirlensem veya utansam gözlerim dolar. Kızarmak yerine ağlıyor gibi görünürüm. Okulda ki seviyesizlerin söylediği şeyleri takacak bir insan değilim asla fakat 2 günde yaşadığım şeyler beni yormuştu. Woo'ya baktığımda o da şaşkındı. Bir ara Yeji'nin "Ne bakıyonuz poğaça var börek var" diye bağırdığını duydum. Sonra ise arkamdan dünkü çocuğun "OH MY GOD" diyerek kıkırdadığını...

Okulun ortasında utançtan kıpkırmızı olmuş bir şekilde durmak yerine Woo'ya "Hocaya hastaymış dersin, bunları da kai'ye ver teşekkür ediyor de" deyip koşarak okuldan çıktım. Kısa bir süre kendime gelemeyecektim...

●○●○

Soobin senin amk

beomgyu

cocuk rezil oldu 🥺

Yuzunde hayal kirikligi gordum uzuldum aga

Bu yuxden soobin senin yaptigin isin amk

soobin

Ben naaptım

taehyun

Bilmem

Kai

Kıyafetlerimi bile arkadaşı verdi

Yıkamış ütülemiş

Üzüldüm okulda nereye baksam o foto vardı

Okulda ki dedikodu grubunda full bu konu konuşuldu

Bacılarımla kim olduğunu bulmaya çalışıyoruz

beomgyu

Sen nerden biliyon dedikodu grubunu amk

kai

Grup kurucusu benim ✌🏻

taehyun

Bulursanız haber ver sıçalım ağzına

ayrıca soobin git şu çocuktan bir özür dile

senin yüzünden bu hale geldi

Bride, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin