33

8.6K 664 1.4K
                                    

yorum sınırı: 80

🍀

hyunjin:
ses deneme bir iki üç!!
bugun yemek yiyoruz, beraber.
hatırlatmak istedim

hyunjin'den gelen mesaj ile gülümsedi felix. zaten nasıl aklından çıkarabilirdi ki, tüm gün daha saati gelmemiş akşam yemeğinin stresine girmişti.

ya yanlış bir şey dersem?
ya aptalca davranırsam?

giyeceği kıyafetleri bile çok önceden hazırlamıştı, okuldan eve döndüğünde yaptığı ilk iş buydu.

okul sırasında hyunjin birkaç kez yanına gelmiş, ona akşam yemek yiyeceklerini hatırlatıp, sıcak bir gülümseme sunmuş, ve geri gitmişti.

felix onun bu hallerini sevmişti. gerçekten kibar ve sevecen yaklaşıyordu. ona ilk mesaj attığında sadexe flörtöz ve biraz tersler tarafını görmüştü. daha onun kafası hoş halini, sinirli haline şahit olmuştu. ama şimdiye kadar gördüğü en iyi yanı şuan ki zamandı, kibar ve yakın.

daha fazla beklemeden mesajına cevap vermek için elindeki telefons döndü.

felix:
hatırlıyorum hyunjinn
saat yaklasıyor

hyunjin:
heyecanli misin?

felix:
sanırım
yo hayır
bayagı heyecanliyim

hyunjin:
ben de.
sade yerleri mi tercih edersin bilmiyorum ama sade bir yer ayarladim

felix:
evet, sade yerler daha hos
iyi yapmissin😖

hyunjin:
oh rahatladim
peki
o zaman saatten 20 dakika once
gelir, seni alırım?

felix:
sen belki unutmussundur diye
atıyorum evin konumunu
📍konum.

hyunjin:
hatırlıyorum ki
neyse simdi gidiyorum,
dedigim gibi seni alırım

felix:
tamamm

telefonunu boynuna bastırıp uzandığı koltukta ayaklarını yukarı aşağı sallamaya başladığında ortaokul ergeni gibi hissetti kendini.

saat yaklaşmak üzereydi ve 20 dakika önce geleceğini varsaydığında, şimdi gidip duş alsa iyi olacaktı.

salondan kalkıp dar koridorda banyoya doğru ilerledi.

hyunjin pov

ıslak saçlarımı küçük havluyla kurulayıp havluyu bir kenara attım.
fön makinesi ile tam kuruttuğumda onu da çekmecelerimden birine düzgünce koyup yatağıma koyduğum kıyafetlere baktım.

sade bir yere gidecektik, bu yüzden de abartmadan giyinmek istemiştim.

bol bej rengindeki kumaş pantolonumu, ve onun üstüne ayarladığım, bedenime oldukça büyük olan beyaz gömleği geçirdim.

gömleğin bir kısmını pantolonun içine sokup kolyemi taktıktan sonra saate bir kez daha baktım.

artık çıkabilirdim, onu çok da bekletmeyi istemiyordum.

flortHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin