Tanıtım

127 7 0
                                    

Giyinmeye bayılan, farklı şeyler deneyerek alışmadık şeylerle kendimi göstermeyi çok seven biriyim.
Mesela kısa bir pantolon giyerek uzun, hamburgerli şirin çorabımı göstermeye bayılırım. Bu sadece küçücük bir örnek.

"Yinemi?" diyerek odaya giren abim bütün
atmosfere sıçmayı başarmıştı.

"Kendi kendine konuşup kıyafetlerini anlatınca eline ne geçiyo cidden anlamıyorum."

"Çık Dışarı!"

"Saçmalamayı kesip aşağı inmeyi dene, malesef yola çıkıyosunuz."

Evet, annem, onun kocası ve ikisinden olma yarı üvey kardeşimle beraber tatile gidiyoruz. Evet "onun kocası" çünkü benim bir babam var. 2 yıllığına yurt dışına giden, beni benden nefret eden adamla bırakan bir babam.

Ama onda suç bulamıyorum, bana yaptılarını anlatsam direk beni yanına alır. Sonuçta Mersinin en işlek mekanlarının patronu çalışmasına gerek yok beraber yaşarız.

Aslında o adama hiç güvenmediği için abimide yanıma bıraktı. Her şeyide düşünür canım babam. Onunla aramız gerçekten iyi abim ve benle çok iyi anlaşır. Her şeyimize izin verir bizi sıkmaz. Ne de çok isterdim beraber yaşamayı ama olmuyo işte annemi bırakamıyorum.

Zaten abimin ve annemin evde olmadığı saylı
zamanlarda hakaretlerine ve ara sıra vurmalarına katlanıyorum. Annem onu sevdiği için sesimi çıkarmıyorum. Boşvermeyi öğrendim artık Hem yarı üvey kardeşimi yani Kağanıda üzmek istemiyorum.

"Al bakalım taşı şunu"

"Çüş Kağan 1 ay kalcaz, yıl değil."

"4 bavul, 4 bavulcuk bunlar bana anca yeter"

"4 BÜYÜK bavul" diyerek vurguladım

Gözlerini abartılı bi şekilde devirerek yanımdan geçti. Sırtlandığı 2 bavulu taşırken, doğrusu taşımaya çalışırken komik görünüyordu.

Bende diğer bavulları onun aksine daha kolay bir şekilde kavradım ve yürümeye başladım. Çok güçlü ve sert bi yanım vardı. Bir kaç koca adamı yere serebilecek bir güç hatta annemin kocasını bile.
Evet, istesem yaparım ama dediğim gibi sadece annem ve kardeşim için katlanıyorum. Acaba dövüp,söylememesi için tehdit mi etsem? Bu, sözde huzur ve güven ortamını bozcak olsamda

"Kızım, senin bavullarınıda indiriyimmi ?" diyerek, beni Demir beyin ağzını burnunu kırma düşüncelerinden sıyıran kişi Elmas teyzemdi.

" Abim taşır sen yorulma" diyerek cevapladım bana kalsa hiç bir iş yaptırmazdım ama kadın durmuyodu.

Abim, elinde benim bavullarım, bi karış suratla aşağı indi. Hiç istemiyodu beni yollamayı tatili beraber geçirecektik ama annem ve kağan gitmek isteyince ben de gitmek zorunda kaldım abim asla gelmezdi. O da arkadaşlarıyla bi yerleye gitmeye karar verdi neyseki 1 ay sonra görüşecektik
Aslında tek istediğim evde kalıp tatili sadece gerçek olan arkadaş çevremle, basketbolla,futbolla geçirmekti. Zaten Mersindeyiz deniz ayağımızın altında. Sahilde beraber eğelenip yüzerdik. Yüksek ihtimal benim gibi zorla aileleri tarafından tatile götürülmeyenler bunu yapacaktı.
Onları özleyecektim.
" Ve yaşayacağım onca olaydan habersiz yola çıktık."

Senden önce BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin