Appie heeft het onwijs naar zijn zin op de opleiding tot Drama docent. Hij heeft leuke klasgenoten en haalt veel grappen met hen uit. Typisch Appie dus. In de liefde heeft Appie nog steeds niemand gevonden. Ergens hoopt hij nog steeds dat hij en Amber ooit weer samen komen. Het zal vast niet maar blijven hopen kan altijd. Net wanneer hij aan Amber denkt krijgt hij een appje van haar binnen. Dat kan geen toeval zijn. Is hun liefde voorbestemd? Hij opent het appje en leest: hé Ap, ik ga zo wat drinken met Nienke, zin om mee te gaan? X. Meteen krijgt hij een big smile op zijn gezicht en stuurt hij terug dat wanneer hij klaar met school is meteen naar hen toe komt. Hij kan nu al niet wachten. Eindelijk ziet hij Nienke en zijn Ambiebambie weer!
-
Joyce en Patricia zitten samen in een kroegje in Amerika. Samen met vier jongens, jongens die ze kennen van de high school. 'Well Joyce, you look amazing tonight' zegt één van de jongens genaamd Tyler. Joyce bloost. 'Thank you, you look amazing too'. Tyler glimlacht en slaat een arm om haar heen. 'Do you have a boyfriend in Holland?'. 'Not anymore'. Joyce zucht en denkt aan Mick. Waarom heeft hij haar nou laten zitten voor Sofie? Ze zal vast bloedmooi zijn en Mick blijft een player. Dus hoe kon het ook anders. 'Wil you go on a date with me tomorrow?'. Joyce kijkt verrast op en knikt blij. 'Of course, i can't wait'. Tyler geeft haar een kus op de wang. Komt ze eindelijk over Mick heen?
-
Mick is met wat klasgenoten een biertje te doen in de stad. Hij doet nu de opleiding tot sportleraar en dat bevalt hem enorm. Hij ziet een mooie dame in de hoek staan en loopt op haar af. Ze lijkt ook wel geïnteresseerd in hem en ze raken meteen aan de praat. Dan wordt Mick gebeld door Sofie. Hij zucht en drukt haar weg. Het gaat de laatste twee weken niet echt top tussen hen en ze hebben continu ruzie. Misschien is het maar beter om er een punt achter te zetten met haar. Mick stopt zijn telefoon weer in zijn broekzak en legt een hand op de wang van het meisje. Hij zoent haar met volle overgave. Einde hoofdstuk Sofie, toch?
JE LEEST
SEIZOEN 6: HET VERHAAL VOOR DE VIJF SEIZOENEN
RomanceDit is het verhaal wat zich afspeelt na het einde van de serie, en voor mijn eerste seizoen: Anubis en de eindelijke reünie. Je hebt nu vijf seizoenen kunnen lezen van mij: Seizoen 1: De eindelijke reünie Seizoen 2: Anubis en de liefde Seizoen 3: He...