Noa is net bij Robbie geweest en het was onwijs gezellig. Ze blijft maar met die twijfel in haar hoofd zitten. Ze heeft altijd gedacht dat Jeroen de enige voor haar was, maar hoe ze zich nu bij Robbie voelt, is fantastisch. Elk moment van de dag denkt ze aan hem en hij doet iets bijzonders met haar. Toch houdt ze ook nog heel veel van Jeroen en wilt ze hem echt niet kwijt. Aan de ene kant wilt ze onwijs graag bij Jeroen blijven, aan de andere kant verlangt ze continu naar Robbie. Noa loopt haar huis in en ziet Jeroen met een biertje op de bank zitten. 'Schat, is het niet wat vroeg voor drank?' vraagt ze. Hij haalt zijn schouders op. 'Het is zaterdag, kan best toch'. Jeroen glimlacht naar haar en ontvangt een kus van haar. 'Gatver, ik haat die stank'. Jeroen zucht. 'Nog meer te zeuren?'. 'Nee schat, ik bedoel het niet gemeen' zegt Noa snel. Dan krijgt ze een appje van Robbie waardoor ze begint te glimlachen. 'Wie is dat?' vraagt Jeroen achterdochtig. 'Oh een vriendin, we gaan vanavond wat drinken in de stad'. Jeroen knikt en kijkt weer naar de tv. Vanavond is het dus weer haar en Robbie tijd.
-
Fabian is voor een weekendje naar Rome toe voor school. Hij heeft het onwijs naar zijn zin op de studie maar is er niet helemaal bij met z'n gedachten. Sinds deze week is het over tussen hem en Nienke vanwege dat ze vond dat hij alleen maar aan zijn studie dacht. Ergens geeft hij haar wel gelijk, maar het moet nou eenmaal. Voor nu is het inderdaad beter dat ze uit elkaar zijn gegaan. Als ze echt voor elkaar gemaakt zijn vinden ze elkaar ooit wel weer. 'Fabian, wat is er met je man?' vraagt een klasgenoot aan hem. Fabian legt het verhaal uit van Nienke. 'Oei man, das balen. Hoe lang waren jullie al samen?'. Fabian zucht. 'Al 2,5 jaar'. 'Ach er zwemmen genoeg vissen in de zee' zegt Roel, zijn klasgenoot. Fabian glimlacht en knikt, maar eigenlijk wilt hij enkel Nienke. Zal het ooit nog goed komen tussen hen?
JE LEEST
SEIZOEN 6: HET VERHAAL VOOR DE VIJF SEIZOENEN
RomanceDit is het verhaal wat zich afspeelt na het einde van de serie, en voor mijn eerste seizoen: Anubis en de eindelijke reünie. Je hebt nu vijf seizoenen kunnen lezen van mij: Seizoen 1: De eindelijke reünie Seizoen 2: Anubis en de liefde Seizoen 3: He...