De komende hoofdstukken gaan over het viertal: Patricia Robbie Jeroen en Noa.
'Ik ben morgen weer hier goed? Zelfde tijd' zegt Robbie. Noa glimlacht en knikt. 'Heel graag'. Robbie zoent haar nog een keer lang en vertrekt dan. Noa kijkt hem verliefd na. Wat doet Robbie toch met haar? Jeroen lijkt ineens helemaal verleden tijd voor haar te zijn. Zal Robbie dan haar toekomst zijn? Ze laat zich verliefd op de bank vallen en zet een romantische film aan. Ze kan nu al niet meer wachten op morgen...
Robbie komt thuis en ziet Patricia nergens. 'Schat, waar ben je?' roept hij door het huis heen. Geen gehoor. Hij zucht en gaat voor de televisie zitten. Zijn gedachten dwalen af naar zijn vrijpartij met Noa. Het was hemels. Met Patricia is het ook fijn, alleen lijkt het bij Noa met wat meer liefde te zijn. Moet hij volledig voor Noa gaan kiezen? Of zal Noa het nog niet zeker weten? Hij zucht en besluit even een dutje te doen op de bank.
Patricia is samen met een klasgenoot gaan sporten. Het is een jongen en hij heet Jesse (herkennen jullie de naam :) ). Ze hebben net 10 kilometer hardgelopen en zijn nu wat aan het rekken en strekken. 'Dus, wat denk je ervan om zo even bij mij thuis wat te gaan drinken?' vraagt Jesse cool. Hij is 4 jaar ouder dan haar en erg volwassen. Patricia lacht. "We zijn helemaal bezweet. Ik wil eerst graag douchen'. Jesse kijkt haar verleidelijk aan en komt iets dichter bij haar staan. 'Dat kan toch ook bij mij.... samen'. Patricia kijkt hem aan en slaat dan haar ogen neer. 'Ik heb een vriend Jesse'. Hij haalt zijn schouders op: hij hoeft het toch niet te weten. Patricia lacht: jij bent echt gek, ik ga m'n relatie niet op het spel zetten. Jesse blijft haar verleidelijk aankijken. 'Vooruit dan maar, zie ik je dan over een uurtje bij mij thuis?'. Patricia knikt en fietst naar huis.
JE LEEST
SEIZOEN 6: HET VERHAAL VOOR DE VIJF SEIZOENEN
RomanceDit is het verhaal wat zich afspeelt na het einde van de serie, en voor mijn eerste seizoen: Anubis en de eindelijke reünie. Je hebt nu vijf seizoenen kunnen lezen van mij: Seizoen 1: De eindelijke reünie Seizoen 2: Anubis en de liefde Seizoen 3: He...