Hoofdstuk 158: Vreemd gaan

41 0 0
                                    

Patricia wordt wakker en rekt zich uit. Ze kijkt naast zich en ziet Robbie naar haar kijken. 'Hey knapperd, wat kijk jij serieus'. Ze draait zich op haar zij en kijkt hem aan. 'Vind je? Oh uhm... nee, ik ben denk ik gewoon blij dat je weer terug bent'. Patricia glimlacht en kust hem. 'Gelukkig maar, ik heb jou ook onwijs gemist'. Robbie glimlacht en draait zich bovenop haar en kust haar vurig. Een kus met twee kanten, zijn eindeloze liefde voor Patricia, maar ook het verraad die hij heeft tegenover haar met Noa. Hij is hartstikke gek op Patricia, maar zijn gevoel bij Noa is ook zo goed. Hij heeft geen idee nog welke keuze hij moet gaan maken. Daarnaast heeft Noa nog altijd een relatie met Jeroen dus ze zitten beiden in dezelfde situatie. Beiden kunnen ze echt nog geen keuze maken en dat is voor nu prima. Alleen weten ze ook dat het niet te lang moet blijven duren. Uiteindelijk mogen Jeroen en Patricia niet degene zijn die voor maanden lang aan het lijntje worden gehouden. Dat willen ze voorkomen. Robbie kijkt Patricia aan. 'Zullen we gaan ontbijten?'. Patricia knikt. 'Lekker'. Ze lopen naar beneden en Patricia maakt een ontbijtje voor hen klaar. Robbie zit aan de eettafel en ontvangt een appje van Noa. Hé lekkerding, zullen we zo even bijkletsen bij mij thuis? Jeroen moet werken. X. Robbie glimlacht geheimzinnig en kijkt er nu al naar uit. Betekent Patricia dan echt niks meer voor hem dat ie zo snel ja zegt? Hoi No, ja lijkt me leuk. Ben er met een uurtje. X. Patricia zet de borden op tafel en wat verse jus. 'Proost'. 'Cheers!' zegt Robbie en kijkt haar lang aan. Dan staat ie op, pakt haar hand en trekt haar overeind. 'Dat ontbijtje loopt niet weg toch?' vraagt hij ondeugend. Patricia bloost en zoent Robbie dan intens. Ze gaan op de bank liggen en vrijen dan met volle overgave met elkaar. Maar doet Robbie dit omdat ie echt nog van Patricia houdt, of omdat ie dat voor zichzelf wilt bewijzen?

'Schat, ik ga naar werk' zegt Jeroen en geeft Noa een lange kus. 'Werkse'. 'Dankjewel, ben rond 5 uur weer thuis'. Noa knikt en Jeroen verlaat het huis. Noa kijkt hem met een vreemd gevoel na. Wat betekent Jeroen nog voor haar? Is er nog steeds die liefde, net zoals eerst? Of is het niet meer de liefde waar ze op hoopt? Ze zucht en wacht dan tot Robbie er is. Na een uur is Robbie er en geven ze elkaar meteen een kus. 'Hoe is het met je?' vraagt Noa. Robbie zucht. 'Moeilijk, ik merk dat het lastiger wordt nu Patries terug is uit Amerika en ik merk dat mijn gevoelens voor haar nog steeds erg aanwezig zijn'. Noa knikt. 'Weet je al wat je wilt?'. 'Nee, jij?'. Noa schudt haar hoofd. 'Laten we een eind datum afspreken. Dat we dan weten wat we precies willen. Anders blijft het duren...'. Robbie twijfelt maar weet dat het t beste is om te doen. 'Oké deal, over precies drie weken, vertellen we aan elkaar wat we willen'. Noa knikt en ze schudden elkaar de hand. Dan glimlachen ze naar elkaar en voor ze het weten zijn ze verwikkelt in een tongzoen. Zo gaat het steeds verder en verder. Wat zal de toekomst hen brengen?

SEIZOEN 6: HET VERHAAL VOOR DE VIJF SEIZOENENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu