Jednoho krásného rána se Česko vzbudil a byl velmi naštvaný. Sedl si na postel a řekl si sám pro sebe: "Co to bylo sakryš za sen!? Byla to snad předpověď budoucnosti nebo co!?„ Vstal z postele a šel do spíže pro svoji milovanou kofolu. Otevřel dveře od spíže a šel hledat kofolu. Ale ouha žádná tam nebyla. Česko se zastavil a zařval: "To je snad zlý sen!? Žádná kofola!? Žádné Česko!?„ Vyšel ze spíže a nechal tam otevřené dveře. Chtěl jít do obchodu ale uvědomil si že je obchod zavřený. Tak se vrátil do pokoje a převlékl se. Pak vzal do ruky telefon a zavolal Číně. "Ahoj Číno„ řekl Česko s úsměvem. "Nepůjdeš ven?„ Bylo chvíli ticho. "A kde se sejdeme, třeba... u parku?„ Sedl si na židli která byla vedle něj. "Tak ahoj!„ Česko típl hovor a odešel do koupelny si vyčistit zuby a učesat vlasy. Po chvíli vyšel ven z koupelny a měl namířeno do předsíně. Morava ho zastavila a zeptala se: "Kde jdeš?„ "Jdu ven„ "Aha„ řekla Morava a odešla do kuchyně. Česko došel do předsíně. Obul se a vyšel ven. Šel po ulici k parku. Byl skoro už tam byl, jen zbýval jeden velký kopec. Za chvíli vylezl na kopec a už byl u Číny. "Ahojky Číno!„ "Ahoj Češi!‚‚ "Kde půjdeme?„ " Půjdeme na pouť!„ " Dobrá ale... máš peníze?„ Čína se zarazil a pak řekl: " No nemám a ty?„ " Já jsem si je nevzal‚‚ řekl Česko sklamaně. Čína byl trochu sklamaný ale hned se usmál. "Nevadí. Když jsme u toho parku, tak můžeme do něj ne?„ " Dobrý nápad!„ řekl Česko a běžel do parku. " Počkej na mě!„ řekl Čína a rozběhl se za ním. Česko se zastavil aby počkal na Čínu. Čína ho po pár minutách doběhl. Vydýchal se a šli spolu. Povídali se, říkali si vtipy, smáli se, potkali Kanadu, Španělsko a Portugalsko a najednou se Česko zastavil. " Česko? Proč stojíš?„ řekl Čína překvapině. "Česko, jsi v pořádku?" řekl Rusko který šel kolem ale Česko pořád nereagoval. Stál a ani se nehnul.Ale pak mu začali mizet ruce. Rusko s Čínou se lekli a zařvali: "Česko!?„ Běželi k němu a on mezitím omdlel. Přiběhli k němu a klekli si. Čína hned zařval: "Je tu někdo doktor??„ Nikdo se nepřihlásil ale Čína ještě jednou zařval a.......
ČTEŠ
!¿Pomozte mi!¿ (Countryhumans) /Velké opravy a pozastveno/
AdventureČesko je na hraně svého života. Jeho kamarádi se mu snaží pomoct a musí najít květinu jménem Neznámec. Putují přes hory,lesy,řeky, pouště a mají jen jeden cíl. Zachránit Česko.... „Česko, jsi v pořádku?", řekl Rusko který šel kolem. Titulní obrázek:...