- 6 kap: 1 Den (2/2) -

62 6 0
                                    

Kanada věděl že se děje něco s Ruskem tak šel za ním. Přišel k němu a spustil: „Ahoj Rusko!” „Jejda mane! Co tady děláš? Kanado? ” „ Není s tebou nic?” Rusko se zarazil. „ A-le n-ic se mnou n-eděj-e...” „ Ale je! Co se s tebou děje..?” „ Jen mi připadá všechno zbytečné... Přece Česko nezachráníme... Nejsme lékaři, tak jak bysme ho vyléčili?” Kanada zamlčel a odešel si dělat po svůj stan. Japonsko která si svůj stan už postavila, vešla do vnitř a začala si psát s Amem. Švédsko vešel k ní a zařval: „Zdaaaar!” „ Švédsko! Co tu děláš!? Za chvíli bude noc a ani nemáš postavený stan! Tak prosimtě vypadni!!!!” „ No oka...” protočil očima a šel si po svým. „ Chudák P.C.M (Protektorát Čechy a Morava) určitě se o Česko bojí...” zamumlala Japonsko. Polsko se Slovenskem museli jít pro dříví, protože jim to řekl Čína. Španělsko měl chuť někam vlézt, tak vlezl na jeden nejvyšší strom.„ Hej! HEJ! ŠPANĚLSKO! NECHOĎ TAM!” zařval Británie. „ A proč? Stejnak zdechnu při jiné záležitosti” řekl Španělsko klidně. V tu chvíli jedna větev praskla. „ A k*rva” řekl Španělsko. Větev se zlomila a Španělsko se chytil druhé větve. „ ŠPANĚLSKO! HLAVNĚ SE UKLIDNI A NEPANIKAŘ ANO!” Rusko vylezl ze svého stanu a šel chytit Španělsko. „ Maminko... Já se bojím.” „ PUSŤ SE!” řekl Rusko, ale Španělsko se tak držel té větve že se ani nepohl. „ A co teď?” zeptal se Kanada. „ Chytiť ho” odpověděla mu Slovensko, která přišla z lesa. Polsko který přiběhl jako poslední, hned začal přemýšlet Českým rozumem. „ Musíme na to jak Česko! ” „No to sa nám bude určite hodiť Poľsko” „ Ale bude Slovensko! Česko někdy myslí jako chytrý stát! A dokáže se v téhle situaci zareagovat! ” vykřikl Polsko a myslel jak na Českou mysl. „ Zavolej Moravu ne?” „ Další skvělí nápad, Švédsko! Hned ji  zavolám” Polsko vzal mobil a začal vytáčet Moravu. „ Udržíš se ještě Španělsko?” zařval Británie. „ Já- nevím” „Tak ještě počkej možná nám Morava pomůže” Čína a Vietnam zatím něco řešili s Japonskem. „ Už to mám!” vykřikl Polsko. „ Španělsko musíš prosimtě skočit!” „ Ale já to nedokážu Polsko....” „K*rwa! ŠPANĚLSKO! SKOČ NEBO TU ZŮSTANEŠ!” Španělsko který se Polska lekl skočil na Rusko a ten spadl na zem. „ Už tam nelezu...” Španělsko omdlel a Rusko ho dal do jeho stanu. A v tu chvíli začala být tma. „ Jdeme do svých stanů, dečka!” řekl Briťák a zalezl do svého stanu. „ Dobře!” řekla Slovinsko a všichni upadli do říše snů. Akorát Španělsko ten je ve říši nočních můr.....

!¿Pomozte mi!¿ (Countryhumans) /Velké opravy a pozastveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat