- 5 kap: Den první (1/2) -

70 6 2
                                    

Rusko měl blbý pocit ale nemyslel na to. „ A Vietname?" „Ano, Japonsko?" „ Máme zásoby?" „Ale jistě že máme!" Japonsko měla trochu strach, ale musela si uvědomit, že jde zachránit jeden stát. Španělsko s Švédskem si začali něco šuškat o Japonsku. Čína si toho všiml a vrazil mezi ně. „ O kom si tu povídáte!?" „ O- O nikom... " řekl Španělsko a odešel k Rusku. Británie musel ještě něco dodat: „ A k tomu... Dneska půjdeme na západ. Musíme dneska někam jít, jinak Česko nezachráníme! Vezměte si svoje nářadí a vyrážíme!" Všichni si vzali svoje harampádí a shromáždili se někde u kopce. Čína s Vietnamem šli před ně a začali je vést. Nikdo nikdy neviděl Neznámec, tak se báli jestli nevezmou nějakou jinou a Česko zabijou. „Krucinál!" zařval Kanada. „ Co se děje?" „ Spadla mi flaška slivovice" „Ty od kdy piješ slivovici?" zeptal se Portugalsko. „Já ji nepiju... Jen ji beru pro případ zranění." „ Aha..." Slovinsko podala Kanadě slivovici a šli... Šli lesem, údolím, horami a museli také aj odpočívat. Indie vzal píšťalku a začal pískat. „ To nám tu chybělo" zabručel Polsko. Byli od města přesně 10 kilometrů, ale stejnak věděli že musí jít dál! Švédsko se asi jediný se flákal. „ Švédsko Poď!" zařvala Slovensko. „Ne...." Zastavili se u jedné obrovské řeky. „ A teď mi vysvětli, jak tohle překonáme?" zeptal se Polsko Číny. „ Tak to nevím... Ale vím že za chvíli bude západ slunce, můžeme tu přenocovat" „ Tak Dobrá" Čína se otočil na ostatní a řekl: „ Tento den končí... Tak tady musíme přenocovat."...

!¿Pomozte mi!¿ (Countryhumans) /Velké opravy a pozastveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat