Takže broučci tady máte druhou slibovanou kapitolu👀
Doufám že se bude líbit!
Nakonec jsem jí udělala delší, protože jsem měla chvilku času navíc, takže si to užijte🥰 jinak na konci mě neukamenujte prosiim 😬Od nádraží jsme šli s Kubou asi 18 minut než jsme došli na velkou ulici, kde bylo nespočet lidí, když jsme procházeli dlouhou ulicí stihla jsem si všimnout, že na rohu jednoho baráku byla cedule kde bylo napsáno "Třída Míru" to bylo jediný co jsem si zapamatovala, než mě do nosu trefila úžasná vůně, která vedla z jedné z restaurace co byla na té ulici.
Šli jsme jejím směrem, takže jsem usoudila, že jdeme do ní. Ještě než jsme vstoupili tak jsem si všimla velké cedule co byla nad hlavními dveřmi, které vedly dovnitř
kde bylo napsáno "Caffetteria" .Musím uznat, že to tam vypadalo úžasně a velmi útulně, ten kdo tam dával různé doplňky a tapety musel mít úžasný vkus, řekla jsem si pro sebe a šla jako ocásek za Jakubem.
Nemohla jsem si nevšimnout jak se za mnou celou cestu otáčel, jakoby se bál, že mu uteču, ale byla jsem možná i ráda jeho společnost.
Byl dost příjemný a milý.Jakubův pohled:
Byla velmi milá a nehorázně krásná, říkal jsem si celou dobu co jsme šli od nádraží směrem do Caffetterie. Možná jsem byl i rád za to, že jí tam ten mobil spadl jinak by jsme se nikdy neseznámili, byl jsem rád, že jí nějak nevadí moje společnost.
Teď bohužel přijde ta těžší část a to bude ta, až se nějak dořeší ten její mobil půjde po svejch a je velká šance že už jí nikdy neuvidím, proto se budu muset nějak pře moct a říci aspoň o Instagram nebo kontakt na ní, chtěl bych jí ještě vidět chtěl bych se s ní sblížit. Samozřejmě jako kamarád(co jste si mysleli hm :P) .
Usadili jsme se do zadní části kde nebylo moc lidí a během chvilky k nám došel číšník s otázkou co si dáme.
Pohled Belly:
Chvíli potom co jsme se usadili k nám přišel číšník z otázkou co si dáme, podívala jsem se na Jakuba a tiše jsem naznačila aby něco vybral. Ten to hned pochopil a objednal dvakrát "SPAGHETTI CACIO E PEPE" (doufám že jsem to napsala správně😂 tohle tam vážně v menu mají je to prej mega dobrý🤤)
Potom co jsme mu nadiktovali objednávku se na nás mile usmál, a na patě odešel.
Nemohla jsem si nevšímat Jakubových pohledu na mě, když jsem se na něho otočila koukal se mi přímo do očí.Já oční kontakt nepřerušila ba naopak zakoukala jsem se do těch jeho, jenže se v nich nemohla nic vyčíst, žádnou emoci... trochu mě to děsilo, po chvíli jsem začala vstávat od stolu a chtěla jít směrem na záchod, než mě Jakub zastavil.
Jemně mě chytl za ruku a zatáhl k němu zpátky zase se mi koukal hluboce do očí fascinovalo mě to ale také znervózňovalo.
Jak už jsem tam chvíli stála a držel mě už nějakou tu chvíli za ruku nastalo velmi trapné ticho, které po chvilce prolomil tím, že mi ruku pustil a trochu potišeji se naklonil a trapně se zeptal jaké je moje jméno.
V tu chvíli jsem myslela, že doslova vybouchnu smíchy. Všechno se seběhlo tak strašně rychle, že to vlastně dávalo smysl sama jsem neměla pomalu chvilku na to se ze všeho nějak vzpamatovat, když jsme odcházeli z nádraží jen tak tak jsem se Jakuba stihla zeptat jak se jmenuje."Bella" odpověděla jsem pobaveným hlasem směrem k němu.
Nad tím jsme se oba dva trochu uchechtly
Jakub ke mně nanatáhl ruku a řekl
"Moc mě těší slečno Bello" nad tím jsem se upřímě usmála.
A milé gesto mu vrátila "mě také pane Kubo" Řekla jsem a mile a zase se usmála a on mi úsměv opětoval.
Pak už jsem se jen otočila a šla směrem k nějakému provizornímu baru, kam jsem šla za účelem zeptat se kde jsou záchody.Když už jsem vycházela ze záchodu kde jsem strávila asi víc jak 10 minut u zrcadla někdo mě protějšími dveřmi od pánských záchodů na chodbě srazil tak, že jsem tou silou co rychle otevřel dveře dostala dveřmi plnou silou do obličeje a spadla na zem.
Když si to dotyčný všiml(spíš ucítil🤣) hned se ke mně ohl, a ptal se jestli jsem v pořádku, když jsem vzhlédla pohledem od země k němu nemohla jsem uvěřit koho vidím.Jakmile mě i dotyčný zpoznal, nemohl ode mě odtrhnout pohled.
Tak co říkáte na pohledy ostatních lidí líbí ? 👀 všechno pište do komentářů💓
~ Denny ~
ČTEŠ
Koukej na koho padáš !/ ff Nik Tendo POZASTAVENO
أدب الهواة"děláš si prdel ?!" Nechápavě tam jen stojím a koukám na něho. "víš kolik ty hadry stojej ?! stojej víc než tvůj život! šuk sem šuk tam umí každej blbec" hnusně si ufrknul a už se nadechoval, aby mohl říct ještě něco dalšího, ale já ho předb...