ik rij de oprit op en zie de voordeur al open vliegen ik stap uit en rob vliegt in mijn armen. waar heb ik dit aan te danken? ik heb je gewoon erg gemist zegt rob met een lief stemmetje 'haha slijmbal' en we lopen naar binnen en ik begroet de andere jongens. de rest van de avond hebben we niet veel gedaan ik heb samen met rob en raoul een film gekeken en de rest ging video's maken. jongens ik ga naar bed welterusten zeg ik terwijl ik gaap 'trustee zusje' welterusten liv zegt raoul.
ik loop naar boven naar de logeerkamer ik ben niet meer echt bang van wat hier gebeurt is ik heb er veel over gepraat met mijn psycholoog. ik trek een groot T-shirt over mijn ondergoed en ga in bed liggen ik val al snel in een diepe slaap.
ik word wakker ik kijk op de klok het is 3:28 ik kijk even om me heen en draai me op en ik schrik me kapot! ik zie Milan liggen die probeert met zijn handen mij aan te raken ik kan het wel uit schreeuwen, maar er gebeurt niks ik kan niks ik snap er niks van? ik voel zijn adem dichtbij komen en voel hem langzaam over mij shirt wrijven naar beneden. ik wil het echt niet IK WIL NIET!! schreeuw ik. ik word heen en weer geschud. liv, liv hallo? word waker?! ik open mijn ogen voorzichtig en zie rob zitten. 'wat was er liv gaat het goed? vraagt hij bezorgt. ja ja gaat goed gewoon een nachtmerrie lieg ik snel. oh oké ga snel maar weer slapen en ik krijg een kus op mijn voorhoofd gedrukt van rob en hij loopt weg. ik kruip onder de dekens en besef dat ik weer aan het liegen was tegen rob. ik ben heel bang ik had een poosje de nachtmerries niet meer maar ze zijn terug. wat moet ik doen? word rob boos als ik zeg dat i heb gelogen? hoe ga ik van de nachtmerries afkomen? ik weet het allemaal niet. ik was zo aan het nadenken en viel ondertussen in slaap.
hoi hoi toch nog even snel een deeltje ik zou eerst niet posten omdat ik vandaag naar Walibi ben gegaan het was geweldig. zijn jullie al eens naar Walibi geweest? welke attractie vond jij het leukst? ik vond de goliath, speed of sound en de condor het leukste ohja en de crazy river kan ik zeker niet missen<33 en ik heb het bankje gezien waar matthy op heeft gelegen haha fijne avond nog iedereen xx mij <33
JE LEEST
bestaat een normaal Leven?
Randomhoi hoi ik ben liv ik ben 18 jaar oud. ik ben het zusje van Robbie. ik heb een vriend genaamd Milan we zijn nu een jaar samen. in dit verhaal vertel ik wat er allemaal gebeurt is na mijn 18de verjaardag veel plezier met lezen. ( soms is het wel hee...