6.stemmen

1.9K 32 4
                                    

ik word wakker en kijk even op mijn telefoon het is half 11. zo ik heb goed uitgeslapen! ik pak een joggingbroek en loop naar beneden om een glas water te pakken. 

zozo jij hebt uitgeslapen lacht koen als ik benden kom. ja haha had vannacht niet echt fijn geslapen. oh dat is  niet fijn gaat het nu wel weer goed? ja gaat prima en ik pak een glas water en loop naar buiten en ga in het gras zitten. ik ga zitten bij het open stukje in de tuin waar ik  het dorp in kan kijken ik kijk naar de mensen die langs lopen en geniet van de zon. ik laat alles even achter me totdat ik een groep mensen hoor aankomen." hey liv was het gezellig samen met Milan roepen de vrienden van Milan en beginnen allemaal te lachen ik probeer het te negeren tot er weer naar mij geroepen wordt. "nu ga je zeker naar die vrienden toe van je broer het worden zeker je sugerdaddy's  en ze beginnen nog harder te lachen. ik merk dat het me raakt maar ik probeer rustig te blijven totdat ze weer wat roepen. ik snap wel dat Milan je dumpte je bent zon lelijke dikke hoer niemand wil je. ohja en nu je het toch hebt gedaan met Milan kom een avondje bij ons de hoer uit hangen kunnen we je even goed pakken hahahah hoor ik ze lachen. ik barst in tranen uit en ren naar binnen ik pak mijn autosleutels en rijd snel weg. weg van alles. weg van de plek waar het is begonnen waar ik de dingen heb meegemaakt.

ik zit nu een uurtje in de auto en zie dat ik gebeld word. ik zet de auto langs de weg en zie dat rob me belt ik neem op.

rob : hey liv! waar ben je?

liv: hoi ik ben even naar huis schone kleren halen zeg ik snel

rob: oh oke je had het ook aan mij kunnen vragen he! je moet nog een beetje rustig doen.

liv:  ja ja kom er straks weer aan.

rob : oke tot straks

liv: joe

rob moet ook altijd bezorgd zijn ik vind het heel lief maar in de situatie die ik net heb meegemaakt wil ik heb liever even nog niet hebben ik ben nu opweg naar mijn psycholoog om even te praten daarna haal ik schone kleren en praat er even met mama over. mama snapt dat ik het nog niet tegen rob wil zeggen ze weet hoe rob dan is en hij raakt helemaal in de stress als ik vertel dat ik weer nachtmerries heb. 

ik ben klaar bij de psycholoog en ben langs mijn moeder geweest. met de psycholoog heb ik het erover gehad om het te proberen achter me te laten. en dat het beter is om bij iemand te slapen zodat als ik weer een nachtmerrie heb diegene mij snel wakker kon maken. maar het probleem is dat ik niet bij rob wil want die word helemaal gek , raoul heeft een vriendin , koen heeft ook een vriendin , milo woont er niet en matthy tja ik weet niet of rob dat wil ookal is hij wel super lief en als ik eerlijk moet zijn best knap. oke laten we even stoppen met simpen op matthy als rob hier achter komt haha. 

ik rijd het erf op en haal nog even diep adem en  stap uit en pak mijn tas met schone spullen en loop naar binnen. hey liv ging het autorijden goed? niet misselijk? zegt rob terwijl hij mij omhelst. hij knuffelt mij zo hard dat ik matthy achter hem even aankijk om heb even weg te halen. haha rob zo is het wel goed denk ik ze weet wel wat ze doet zegt matthy lachend. haha bedankt Matt zeg ik nog snel. ik loop naar mijn kamer en ga op mijn bed zitten en ik app matthy.

matthy<3

hoi Matt wil je misschien even  komen ik wil wat bespreken.

ik leg mijn telefoon neer en laat me vallen in mijn kussen en hoor al snel mijn telefoon trillen.

matthy<3 

hoi liv ik kom eraan.

er word op de deur geklopt en ik zeg kom binnen. matthy loopt naar binnen en ik vraag of hij even op bed komt zitten. hij kijkt een beetje bang. is er wat ergs zegt hij. nou niet heel erg maar  het gaat over mij en rob. vertel je kan alles zeggen he! zegt matthy en gaat tegen over mij zitten op bed.




hoi hoi weer een nieuw deel van 750 woorden hopelijk is het leuk<33 blijf zeker stemmen xx mij

bestaat een normaal Leven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu